Spotify

70 milionów płacących użytkowników Spotify - 10 milionów nowych co 5 miesięcy

Grzegorz Ułan
70 milionów płacących użytkowników Spotify - 10 milionów nowych co 5 miesięcy
9

Spotify przyspiesza, jeszcze rok temu na początku marca informowaliśmy o 50 milionach subskrybentów. Wtedy tempo przyrostu rozkładało się na 10 milionów, co pół roku. Teraz podobna liczba nowych płacących użytkowników osiągana jest już w 5 miesięcy.

To naprawdę dobry wynik, pozwalający spokojnie patrzeć w przyszłość twórcom Spotify. Wynik ten i tempo przyrostu pokazuje też, że to doskonałe rozwiązanie szyte na miarę i potrzeby miłośników muzyki na całym świecie.

To naprawdę dobry wynik, pozwalający spokojnie patrzeć w przyszłość twórcom Spotify. Wynik ten i tempo przyrostu pokazuje też, że to doskonałe rozwiązanie szyte na miarę i potrzeby miłośników muzyki na całym świecie.

Pamiętajmy, że cały czas Spotify udostępnia bezpłatną wersję, która ma niezbyt uciążliwe ograniczenia, zwłaszcza na desktopie, gdzie liczyć się musimy jedynie z reklamami, co jakiś czas. Jedynie w wersji mobilnej nie można przeskakiwać pomiędzy utworami oraz również pojawiają się reklamy, średnio co pół godziny. A mimo wszystko i tak rośnie liczba użytkowników, którzy są skłonni zapłacić za wersję Premium.

Poprzednie progi subskrybentów przedstawiały się następująco - w marcu 2016 roku Spotify przekroczyło granicę 30 mlionów użytkowników, by już pół roku później ogłosić 40 milionową bazę. 50 milionów osiągnięto na początku marca 2017 roku, a 60 milionów na początku sierpnia.

Mam nadzieję, że ostatni pozew przeciwko Spotify, o którym pisaliśmy przedwczoraj, nie przyhamuje tych wzrostów i rozwoju tej świetnej usługi.

Pamiętajmy, że cały czas Spotify udostępnia bezpłatną wersję, która ma niezbyt uciążliwe ograniczenia, zwłaszcza na desktopie, gdzie liczyć się musimy jedynie z reklamami, co jakiś czas. Jedynie w wersji mobilnej nie można przeskakiwać pomiędzy utworami oraz również pojawiają się reklamy, średnio co pół godziny. A mimo wszystko i tak rośnie liczba użytkowników, którzy są skłonni zapłacić za wersję Premium.

Poprzednie progi subskrybentów przedstawiały się następująco - w marcu 2016 roku Spotify przekroczyło granicę 30 mlionów użytkowników, by już pół roku później ogłosić 40 milionową bazę. 50 milionów osiągnięto na początku marca 2017 roku, a 60 milionów na początku sierpnia.

Mam nadzieję, że ostatni pozew przeciwko Spotify, o którym pisaliśmy przedwczoraj, nie przyhamuje tych wzrostów i rozwoju tej świetnej usługi.

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu