0

Serwis społecznosciowy od Heyah?

Telekomunikacyjny serwis PasjaGSM.pl dotarł do informacji z krótych wynika, że Heyah postanowiła rzucić rękawice sieci Play i stworzyć swój własny serwis społecznościowy. Portal ten ma być nową wersją dotychczasowego Klubu Heyah. Aktualne bonusy uczestnictwa w klubie „czerwonej łapy” to darmowy popcorn w Cinema City, darmowa „herbatka” zwana potocznie Ice Tea w restauracjach KFC, zniżki 20% […]

Telekomunikacyjny serwis PasjaGSM.pl dotarł do informacji z krótych wynika, że Heyah postanowiła rzucić rękawice sieci Play i stworzyć swój własny serwis społecznościowy. Portal ten ma być nową wersją dotychczasowego Klubu Heyah. Aktualne bonusy uczestnictwa w klubie „czerwonej łapy” to darmowy popcorn w Cinema City, darmowa „herbatka” zwana potocznie Ice Tea w restauracjach KFC, zniżki 20% i 50% na ciuchy w sklepach House, promocyjne ceny na wywoływanie zdjęć oraz dodatkowe 10% do każdego wykonanego doładowania swojego konta.

Wszystko wskazuje na to, że łapa chce bardzo mocno (trochę na siłę?!) zbudować wokół swoich usług społeczność. Uważam tak dlatego, że już od kilku dni ukazuje projekty, które z pewnością zostaną wykorzystane do anonimowania społeczności. Najpierw 14. czerwca został przedstawiony Cybermagazyn Vkleyah, a już 21. czerwca mobilna gra Leposy. Usługa pre-paid charakteryzuje się tym, że klienci z uwagi na brak umowy i zobowiązań bardzo szybko migrują między sieciami w zależności od cennika oraz ilości znajomych do których można pisać/dzwonić po niższych stawkach.


Nowy serwis społecznościowy od Heyah

Ze screenów, które zamieścił wortal widać, że społeczniościówka w wykonaniu Heyah jest połączeniem blogger.com/fotka.pl/grono.net.

Z całą pewnością w serwisie pojawią się takie działy jak:

  • forum dyskusyjne
  • blogi
  • fotoblogi
  • fotogalerie
  • bramkę SMS/MMS
  • osobisty kalendarz, z funkcją przypominania
  • możliwość dodawania znajomych


Czy to będzie Heyyyaaahh?

Osobiście śmiem twierdzić, że operator ma olbrzymie możliwości. Już sama baza klientów i ich przedział wiekowy (w przypadku Heyah przeciętny klient jest w wieku 14-21) daje duże możliwości. Nie można zapomnieć o tym, że firma z tej branży może udostępnić darmową pulę SMS’ów/MMS’ów, usługi łączone i zapewnić mocny start i wsparcie medialne przy organizowaniu wszelkich tego typu projektów. Właśnie z powodu w/w argumentów szukam inwestora na własny start up wśród operatorów.

Piotr Baranowski :PasjaGSM.pl