Samsung poinformował na swoich stronach o szczegółach programu wymiany wadliwych Galaxy Note 7. Początkowo pojawiła się opcja wymiany wszystkich modeli, teraz doszła jeszcze jedna opcja.
Wymiana Galaxy Note 7 w Polsce - dla tych którzy się rozmyślili Galaxy S7 Edge
Podejrzewam, że z uwagi na to, iż część klientów mogła ta całą afera zniechęcić do tego modelu, dla nich będzie opcja wymiany na Galaxy S7 Edge.
Różnica w cenie zostanie zrekompensowana voucherami:
Program obejmuje wszystkie telefony Note7, zakupione w przedsprzedaży i dostarczone do klientów przez autoryzowanych sprzedawców Samsung do dnia 19.09.2016
Zachęcamy posiadaczy Note7, aby skorzystali z programu wymiany urządzeń, w ramach którego oferujemy następujące opcje:
- 1. Możliwość wymiany zakupionego Note7 na nowy egzemplarz Note7.
- 2. Od poniedziałku 12.września 2016 r. oferujemy w serwisach wymianę Note7 na Galaxy S7 Edge, wyłącznie dla telefonów zakupionych w Polsce. Różnica w cenie zostanie zwrócona klientowi w formie voucherów na zakup produktów lub akcesoriów firmy Samsung w salonach Samsung Brand Store (http://sklepsamsung.pl/sklepy).
Wydawanie nowych telefonów nastąpi według kolejności zgłoszeń do serwisu.
W wyjaśnieniu na czym dokładnie polegał problem z bateriami, czytamy:
Wyniki przeprowadzonego przez nas dochodzenia wskazują na problemy z baterią. Bateria przegrzewa się, gdy dochodzi do kontaktu anody z katodą, co stanowi niezwykle rzadki błąd procesu produkcyjnego. Pomimo tego, że problem dotyczy wyłącznie baterii, traktujemy bezpieczeństwo naszych klientów jako najwyższy priorytet, zatem wymienimy wszystkie Note7 na nowe.
Nowe Note 7 będą możliwe do odbioru od 19 września 2016 r., o konkretnej dacie odbioru poinformuje bezpośrednio serwis, do którego zgłaszali się klienci.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu