Ciekawe strony

Wait, Walk, Run - Promocja !

Grzegorz Marczak
Wait, Walk, Run - Promocja !
Reklama

W tych trzech kategoriach koledzy z Read/WriteWeb sklasyfikowali rodzaje rozwoju ówczesnych serwisów. O co chodzi ? – otóż według Read/WriteWeb poc...

W tych trzech kategoriach koledzy z Read/WriteWeb sklasyfikowali rodzaje rozwoju ówczesnych serwisów.

Reklama

O co chodzi ? – otóż według Read/WriteWeb początkowe zainteresowanie naszym nowo startującym serwisem jest relatywnie łatwo osiągnąć (tak przynajmniej jest poza granicami naszego kraju). Późniejszy etap jest jednak dużo cięższy zainteresowanie i piki popularności i oglądalności szybko mijają. Przyczyny takich fluktuacji można doszukiwać się w fakcie że ostatnimi czasy pojawia się bardzo dużo serwisów z pod znaku „web 2.0” i aby na dłużej zdobyć zainteresowanie użytkowników trzeba zaprezentować naprawdę ciekawy pomysł.

Nasze serwis które niecierpliwie czekają na popularność można podzielić na trzy kategorie :

    Wait list – czyli serwis które rozwijają się z czasem, serwisy duże, społecznościowe których wartość rośnie wraz z przybywającą ilością użytkowników. Serwisy których jakość rośnie wraz z czasem jaki istnieją w Internecie.
    Walk list – serwisy które oferują nam narzędzia pomocne w codziennej pracy w i poza Internetem (dodatki do przeglądarek, hosting plików, zdjęć itp.), powinny promować się poprzez blogi o tematyce web 2.0 (w Polsce niestety takich jest mało i promocja raczej będzie bardzo skromna)
    Run list – serwis zbliżone do tych z Walk lista ale bazujące bardziej na popularności trendu web2.0, serwisy które skupiające się na tym co dzieje się w „świecie” web2.0 (BuzzShout and Go2Web2). Generalnie są to serwisy informacyjne, informujące lub grupujące informacje. Promowanie takich serwisów oczywiście powinno odbywać się poprzez istniejące już serwisy web 2.0

I tak w skrócie wygląda teoria przedstawiona przez Read/WriteWeb – mi się podoba z tym, że w polskich warunkach nawet początkowo pik jeśli chodzi o popularność trudno jest zdobyć (ale o tym napisze później)

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama