reprezentacja polski
2

Mimo odwołanych meczów piłki nożnej, polska reprezentacja zyskała nowego sponsora

Puste polskie stadiony, boiska i trybuny. Nie ma komu kibicować, a fani sportu mogą co najwyżej wzdychać i wspominać emocje panujące przy kolejnych rozgrywkach piłkarskich. Gdy tylko reprezentacja Polski w piłce nożnej wróci na murawę, zrobi to z nowym sponsorem.

Polski Związek Piłki Nożnej, mimo panującego ograniczenia w organizowaniu meczów ligowych i tych rozgrywanych przez reprezentację Polski, przedstawił nowego sponsora — zostaje nim operator sieci komórkowych T-Mobile, który będzie Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej do końca 2022 roku.

Wszyscy marzymy o tym, aby piłka powróciła na nasze stadiony, aby znów móc kibicować naszej reprezentacji. Chcemy tych emocji i liczymy, że jak najwcześniej powrócą. Szczególnie, że mamy nowego gracza w drużynie narodowej – spółka T‑Mobile Polska dołączyła do grona Oficjalnych Sponsorów reprezentacji Polski. Serdecznie raz jeszcze witamy na pokładzie i liczymy, że niedługo zobaczymy się na stadionach.

– powiedział Prezes PZPN, Zbigniew Boniek.

Jednocześnie T-Mobile zyskuje możliwość posługiwania się tytułem sponsorskim kadry narodowej, reprezentacji U21, młodzieżowych i kobiecych. Operator został również partnerem serwisu „Łączy nas piłka”, w którym publikowane są najważniejsze informacje dotyczące rozgrywek drużyn narodowych.

T-Mobile zostaje nowym oficjalnym sponsorem polskiej reprezentacji w piłce nożnej

oficjalny sponsor reprezentacji

Polski Związek Piłki Nożnej od lat dba o rozwój tej dyscypliny, szkolenie trenerów, sędziów, a przede wszystkim tysięcy młodych piłkarzy i piłkarek. Poprzez podpisanie umowy sponsorskiej, chcemy wesprzeć ich w tych działaniach. W T‑Mobile stale łączmy ludzi i dostarczamy im emocji, dlatego z przyjemnością zostaliśmy sponsorem drużyny narodowej. Nawet jeżeli obecnie nie możemy uczestniczyć w wielkich wydarzeniach sportowych, wciąż możemy doświadczać radości z futbolu. Dopóki piłka w grze, jesteśmy jedną drużyną, dlatego chcemy wspierać kadrę, zarówno w pięknych, jak i nie najłatwiejszych chwilach.

– powiedział Andreas Maierhofer, Prezes Zarządu T‑Mobile Polska

Dzięki nowej umowie, od pierwszego meczu reprezentacji Polski w 2020 (o ile się takie odbędą), logo T‑Mobile pojawiać się będzie na bandach reklamowych na stadionach, a także na ściankach konferencyjnych, ekranach, autobusie reprezentacji, zaproszeniach, biletach, plakatach, itp. T-Mobile pojawi się także na oficjalnych stronach Polskiego Związku Piłki Nożnej, czy na portalu Łączy Nas Piłka. Dodatkowo, jak podaje operator, w przygotowaniu są nowe oferty dla klientów sieci, które będą towarzyszyć sportowym wydarzeniom.