Red Bull Mobile to marka wspierana przez i bazująca na ofercie telekomunikacyjnej wybranego operatora w danym kraju. Oferta tego typu dostępna jest ja...
Oferta, która pojawi się w ramach współpracy, ma być przejrzysta, tzn. nie będzie zawierała ukrytych opłat, a drugą jej cechą ma być kompletność - pakiet taryfowy zawierać ma nie tylko odpowiednią liczbę minut i smsów, ale także i paczkę transferu danych przez internet. W ofercie pojawią się nie tylko cobrandowane słuchawki, ale także i specjalnie przygotowane urządzenia pod marką Red Bull Mobile.
Jak już pisałem, nowa na naszym rynku marka zaoferuje klientom wartość dodaną - m.in. aplikacje i gry, dostęp do kanału Red Bull TV, dostęp do portalu Red Bull czy darmowe wstęp do klubów z imprezami Red Bulla.
Informacja o nawiązanej współpracy pojawiła się na blogu Marcina Gruszki, rzecznika prasowego Play, jednak dziś jest już niedostępna. Nie tylko zniknęła z bloga, ale także nie da się do niej dotrzeć poprzez cache Google'a. Jakby nie było, informacja rozeszła się już nie tylko po Polsce, ale piszą na ten temat również i zagraniczne serwisy.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu