Jeśli jesteście klientami PKO Banku Polskiego lub Inteligo i korzystacie z komunikacji miejskiej to już teraz możecie kupić bilet na przejazd bezpośrednio w aplikacji mobilnej IKO.
Do tej pory kupowanie biletów na przejazd komunikacją miejską w głównej mierze kojarzone było z kartonikami z punktów sprzedaży, automatów na przystankach, czy w samych środkach transportu publicznego. Od kilku lat możliwość ich zakupu oferują także aplikacje mobilne. To między innymi moBilet, mPay, czy SkyCash oferujący użytkownikom swoje autorskie rozwiązania. W tym tygodniu pojawiła się jeszcze jedna alternatywa, w postaci narzędzia zaprezentowanego przez kolejny bank. Tym razem to użytkownicy aplikacji IKO mogą zakupić bilet w szybki i bezpieczny sposób.
Bilety komunikacyjne to funkcja, która do IKO zawitała wraz z najnowszą aktualizacją aplikacji. Klienci PKO Banku Polskiego i Inteligo mają możliwość wygodnego zakupu biletu na przejazd w wielu miastach Polski — nie tylko tych największych. Usługa, dostępna po zalogowaniu, wymaga wybrania miasta i konkretnego typu biletu. Wirtualne kartoniki możemy również zapisywać w zakładce Ulubione. To pozwala na szybki dostęp do oferty w wielu miastach bez konieczności zmiany ustawień lokalizacyjnych w samej aplikacji. Realizacja zamówienia jest równie szybka, co bezpieczna. Nie wymaga podpięcia karty ani tworzenia wirtualnych portmonetek, z których pobierane są należne kwoty. Tu za bilet płacimy bezpośrednio z rachunku bankowego. Za realizację usługi w aplikacji IKO odpowiada moBilet — firma działająca na rynku sprzedaży biletów komunikacji miejskiej od 11 lat.
Właśnie udostępniliśmy funkcję zakupu biletów w aplikacji IKO. Od momentu startu tej funkcji zanotowaliśmy już blisko 3 tys. transakcji zakupu biletów. Stawiamy na systematyczny rozwój funkcji IKO, które ułatwiają codzienne życie naszych klientów. Bardzo przydatna, szczególnie teraz – w okresie wakacji jest np. możliwość kupienia w aplikacji ubezpieczenia podróżnego i to tuż przed podróżą chociażby czekając na odprawę bagażu na lotnisku. W IKO można czasowo zablokować kartę, a także łatwo i szybko zeskanować i zapłacić fakturę. Wachlarz możliwości, jakie daje aplikacji, będzie się sukcesywnie powiększał, pracujemy nad możliwością opłacania parkingu.
— mówi Łukasz Kuc dyrektor Biura Kanałów Cyfrowych w PKO Banku Polskim.
Aktualizacja wprowadzająca możliwość zakupu biletów komunikacji miejskiej w aplikacji IKO jest już dostępna w App Store i Google Play.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu