Telekomy

Nowa wersja serwisu Play.pl - tak powinny być robione serwisy naszych telekomów

Grzegorz Ułan
Nowa wersja serwisu Play.pl - tak powinny być robione serwisy naszych telekomów
Reklama

Prawdopodobnie nigdy nie opisywałem zmian na stronie u któregoś z naszych telekomów, ale jak przed chwilą wszedłem na ich nową stronę, którą zapowiedział właśnie rzecznik Play, pomyślałem tylko - to jest to!

Serwisy pozostałych operatorów są przeładowane mnogością opcji, zakładek czy obrazków już na starcie. Na nowym Play.pl widzę jednym spojrzeniem wszystko, co mnie interesuje. Czyli jakie mają telefony w promocji oraz podstawowe i najpopularniejsze obecnie usługi.

Reklama


Idąc dalej w głąb serwisu, również przejrzyście to rozegrali. Menu poszczególnych ofert ograniczono do ogólnych nazw, bez wnikania w szczegóły. Szukam nowej oferty, ciach - wybieram abonament, mix albo kartę.


W szczegółach abonamentu też wszystko jasne i zrozumiałe, bez przeklikiwania wybierzemy interesującą nas opcję, dla siebie, dla pary lub rodziny i na jaki okres zobowiązania, wszystko na jednej stronie.


Sposób prezentacji poszczególnych ofert, również ładnie rozwiązany. Nie trzeba błądzić po szczegółach, wszystko graficznie wyjaśnione. Wiem, że już we wcześniejszej wersji tak było, ale oceniam już całość.


Reklama

I na koniec najważniejsze, czyli strona zamówienia. Tutaj dopiero wybieramy poszczególne opcje dotyczące naszego statusu, niezależnie czy jesteśmy nowym klientem czy obecnym. Dzięki takiemu rozwiązaniu Play uniknął wspomnianego na początku przeładowania opcji i obszernego menu na stronie głównej.


Reklama

Nie jestem klientem Play, ale odświeżoną wersję ich serwisu oceniam jako najlepszą wśród naszych telekomów. W kilku klikach jestem w stanie złożyć właściwe zamówienie, ograniczyli błądzenie po serwisie do niezbędnego minimum i uważam, że to właściwy kierunek dla tego typu serwisów.

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama