Kilka dni temu Kendall Jenner wystąpiła w nowej reklamie Pepsi. Firma niespełna dobę po emisji materiału, zdjęła go z YouTube i zapowiedziała, że nie ...
Kliknij, aby włączyć dźwięk
Reklama
Kilka dni temu Kendall Jenner wystąpiła w nowej reklamie Pepsi. Firma niespełna dobę po emisji materiału, zdjęła go z YouTube i zapowiedziała, że nie będzie kolejnej emisji. Dlaczego? Reakcje widzów były wręcz miażdżące i Pepsi ugięło się pod ich ciężarem. Firma została skrytykowana za cyniczne wykorzystanie do promocji swojej marki ważnych społecznie problemów. Czy słusznie? Oceńcie sami oglądając reuploadowany przez niezwiązane z Pepsi konto klip.
To cię zainteresuje Jak daleko posunie się dziennikarz by przetestować nowe Volvo? [od Natalii]Ile zniesie LG G6? Dużo, już to sprawdzono [od Natalii]
Reklama
ps. Natalia siedzi z nami w biurze i jest naszym redakcyjnym „dobrym duchem”. Bardzo często podsyła nam fajne filmiki z YT, postanowiliśmy więc umieszczać je na łamach Antyweba – stąd też nazwa cyklu.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu
Reklama