To się nazywa prawdziwy marketing szeptany. Żeby było wiadomo o czym mówię należy odwiedzić kanał banku na Youtube i poczytać niektóre "jakże oryginal...
To się nazywa prawdziwy marketing szeptany. Żeby było wiadomo o czym mówię należy odwiedzić kanał banku na Youtube i poczytać niektóre "jakże oryginalne" opinie.
Alior Bank na Youtube wrzucił tylko swoje spoty reklamowe - jest ich tam raptem aż 4 ale za to doczekały się już 122 komentarzy a filmy były obejrzane blisko 50 tysięcy razy. Co jest takiego zabawnego w komentarzach? - przytoczę kilka z nich aby sytuacja była całkiem jasna (przypomnę, że są to komentarze do reklamówek - pisownia oryginalna)
Tak oto pisze o Banku przeciętny polski użytkownik Youtube:
w końcu dziś mogłem otworzyć konto mówię w końcu i cieszę się że będę waszym klientem
Inny Youtubowiec wyciąga wnioski ze spotów reklamowych
Ze spotow i materialow prasowych mozna wywnioskowac, ze podejscie do klienta bedzie inne niz w dotychczas istniejacych bankach. Jak to bedzie w rzeczywistosci - sam mam zamiar sie o tym przekonac. Tak czy inaczej, powodzenia!
I jeszcze jeden konsument z nadziejami
Bank na pewno wyróżni się na rynku !
I strategicznie niezrozumiały ale nadal pochlebny !
Kapitałem pośród 10 największych, ambicjami i wykonaniem jedyny taki bank w Polsce! Jak tylko otworzą oddział w Kielcach jadę założyć konto ;)
Wszyscy narzekają na młodzież, że jest taka rozrywkowo i na Youtube ogląda tylko głupawe filmiki a tu proszę nie dość, że grupa śledzi reklamy bankowe, to jeszcze potrafi wyciągać z nich wnioski i napisać pochlebny komentarz.
Zupełnie na poważnie panowie i panie z agencji marketingowych (a może to sam marketing banku?) straszeni to kuje w oczy i jest za proste. Rozumiem, że marketing szeptany jest teraz na czasie ale jeśli już coś robić to z większą finezją. Czy naprawdę ktoś uwierzy, że użytkownik Youtube ogląda reklamy banku w tym serwisie i zachwyca się jego usługami i podejściem do klienta? Chciało by się powiedzieć takie rzeczy to tylko w erze .
Maciek Budzich (mediafun) wspominał, że następna Tuba będzie właśnie o marketingu szeptanym - myślę, że przykładów na to jak go nie robić będzie bardzo dużo.
Ps. Informacja o super oryginalnych komentarzach Allor Bank znaleziona na Flakerze (wrzucił Artur Kurasiński)
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu