Apple planuje ruszyć na wojnę z Google jeśli chodzi o rynek reklamy mobilnej? Takie są plotki, iAd czyli platforma reklamy mobilnej od Apple ma podobno ruszyć niedługo po premierze iPada.
Czym Apple chce zaskoczyć użytkowników i klientów tego nie wiadomo, nie wiadomo praktycznie nic o tej platformie ani też o formacie reklamy jaką będzie wspierać. Jedno jest pewne jeśli ta plotka jest prawdziwa to rywalizacja między Google i Apple będzie jeszcze bardziej interesująca tym bardziej, że tym razem to Apple wybrało się w „rejony” w których Google jest specjalistą.
Więcej z kategorii Apple:
- Jak przenieść zdjęcia iCloud do innej usługi? Apple udostępnia specjalne narzędzie
- Świetny koncept iPadOS 15 - po takiej aktualizacji iPad zastąpiłby mi laptopa
- Rynek na którym Apple nie miało sobie równych jeszcze w tym roku przestanie być “ich”?
- Nowy iPad Pro zaoferuje wydajność porównywalną do Mac z M1
- iPhone 13 bez żadnego portu? Coraz więcej na to wskazuje