Jesteście płacącymi klientami Google Apps? Jeśli tak, to mogliście odczuć pewien dyskomfort z tego powodu, że akurat ta usługa nie miała dotychczas wsparcia dla Google+. Darmowi mieli lepiej niż ci wydający pieniądze? Można na to tak spojrzeć. Albo można powiedzieć, że najpierw wykorzystano 40 milionów betatesterów, a teraz przyszła pora na stabilne wykorzystanie także dla klientów biznesowych (firm i szkół).
Zakres usług pozostaje dla klientów instytucjonalnych z grubsza taki sam. Teraz po prostu łatwiej na firmowym koncie będzie np. wspólnie pracować na dokumentach w Google Docs jednocześnie rozmawiając przez Hangout.
Aby nie powodować też nieporozumień – to nie oznacza możliwości tworzenia KONT FIRMOWYCH w serwisie. To możliwość dostępu kont firmowych konkretnych użytkowników do serwisu. Więcej przeczytacie tutaj.
Przy okazji rozszerzono także funkcjonalność Google+ dla wszystkich. Dodano 3 nowe opcje:
- What’s Hot on Google+
- Google+ Ripples
- Google+ Creative Kit
Na czym owe nowości polegają? Po pierwsze, możliwość oglądania, no właśnie, najgorętszych wiadomości z G+ (tutaj, ale jeszcze mi nie działa). Druga rzecz to opcja włączenia mapki wizualizującej „rozrastanie” się danego wpisu. Creative Kit zaś to prosty edytor zdjęć.
Z filmami prezentującymi nowe opcje możecie zapoznać się tutaj.
Przyda się?
Więcej z kategorii Google:
- Zdjęcia Google w przeglądarce nauczyły się kilku sztuczek od aplikacji
- Jak przenieść zdjęcia iCloud do innej usługi? Apple udostępnia specjalne narzędzie
- Zdjęcia Google wkrótce zaserwują jeszcze więcej pięknych wspomnień
- Prawo okazało się silniejsze od korporacji. Koniec rollercoastera pt. Google i Facebook vs. Australia
- Pixel 5a jak Pixel 4a 5G, zmiany są kosmetyczne, ale to dobra wiadomość