7

Google+ zaczyna wspierać klientów Google Apps [i inne zmiany w systemie]

Jesteście płacącymi klientami Google Apps? Jeśli tak, to mogliście odczuć pewien dyskomfort z tego powodu, że akurat ta usługa nie miała dotychczas wsparcia dla Google+. Darmowi mieli lepiej niż ci wydający pieniądze? Można na to tak spojrzeć. Albo można powiedzieć, że najpierw wykorzystano 40 milionów betatesterów, a teraz przyszła pora na stabilne wykorzystanie także dla […]

Jesteście płacącymi klientami Google Apps? Jeśli tak, to mogliście odczuć pewien dyskomfort z tego powodu, że akurat ta usługa nie miała dotychczas wsparcia dla Google+. Darmowi mieli lepiej niż ci wydający pieniądze? Można na to tak spojrzeć. Albo można powiedzieć, że najpierw wykorzystano 40 milionów betatesterów, a teraz przyszła pora na stabilne wykorzystanie także dla klientów biznesowych (firm i szkół).

Zakres usług pozostaje dla klientów instytucjonalnych z grubsza taki sam. Teraz po prostu łatwiej na firmowym koncie będzie np. wspólnie pracować na dokumentach w Google Docs jednocześnie rozmawiając przez Hangout.

Aby nie powodować też nieporozumień – to nie oznacza możliwości tworzenia KONT FIRMOWYCH w serwisie. To możliwość dostępu kont firmowych konkretnych użytkowników do serwisu. Więcej przeczytacie tutaj.

Przy okazji rozszerzono także funkcjonalność Google+ dla wszystkich. Dodano 3 nowe opcje:

  • What’s Hot on Google+
  • Google+ Ripples
  • Google+ Creative Kit

Na czym owe nowości polegają? Po pierwsze, możliwość oglądania, no właśnie, najgorętszych wiadomości z G+ (tutaj, ale jeszcze mi nie działa). Druga rzecz to opcja włączenia mapki wizualizującej „rozrastanie” się danego wpisu. Creative Kit zaś to prosty edytor zdjęć.

Z filmami prezentującymi nowe opcje możecie zapoznać się tutaj.

Przyda się?