Podcast Antyweb Po Godzinach

Tego Polacy szukają najczęściej. McDonald's i żurek na topie

Konrad Kozłowski
Tego Polacy szukają najczęściej. McDonald's i żurek na topie
Reklama

2024 rok obfitował w wydarzenia, które przyciągały uwagę Polaków. Ale co tak naprawdę zaprzątało nasze głowy? Tego dowiecie się z najnowszego odcinka podcastu, w którym goszczę Elę Różalską z Google.

Razem zagłębiamu się w trendy wyszukiwania Google, odkrywając, co dominowało w polskim internecie, a także odkrywając trochę informacji o działaniu Google za kulisami. Pytam także o to, kiedy wyszukiwanie głosem czy obrazem będzie posiadało oddzielne kategorie w podsumowaniu każdego roku.

Reklama

Jeśli chodzi o 2024 rok, to okazuje się, że najbardziej emocjonowaliśmy się Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej i wyborami w USA, ale interesowały nas także bardziej przyziemne sprawy. Polacy chętnie pytali Google, ile kosztuje zestaw Bambi w McDonald's, jak ugotować żurek czy upiec sernik pistacjowy. Ela Różalska opowiada o tym, jak wyszukiwarka odzwierciedla nasze codzienne życie, zainteresowania i nawyki. Zdradza też, jakie narzędzia Google wykorzystuje, by lepiej rozumieć nasze zapytania i dostarczać coraz bardziej trafne wyniki.

Najpopularniejsze wydarzenia i hasła w Polsce w 2024 - podsumowanie Google

 

 

Podcastu Antyweb Po Godzinach możecie posłuchać w:

 

Grafika główna - źródło: Depositphotos

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama