Na LinkedIn robi karierę infografika, prezentująca rynkową wycenę social mediowych tuzów. Rodzi poważne pytanie: czy kapitał w postaci danych i społeczności faktycznie usprawiedliwia wycenę kilkadziesiąt razy większą niż przychody?
Na LinkedIn robi karierę infografika, prezentująca rynkową wycenę social mediowych tuzów. Rodzi poważne pytanie: czy kapitał w postaci danych i społeczności faktycznie usprawiedliwia wycenę kilkadziesiąt razy większą niż przychody?
Więcej z kategorii Świat:
- Donald Trump rzutem na taśmę wpisuje Xiaomi na czarną listę USA
- Nie zgadniecie, jakie aplikacje mobilne najchętniej pobieraliśmy w 2020 roku
- Facebook, Instagram i Snapchat z permanentnym banem dla Trumpa. Twitter daje prezydentowi ostatnie ostrzeżenie
- Główny konkurent Huawei wstawia się za nim w swoim własnym kraju. Oczywiście - nie bezinteresownie
- Królowa Elżbieta II może zatańczyć na TikToku, a i tak nie będziecie w stanie powiedzieć, że to fake