
Chwalimy się!. Artykuł Pawła Iwaniuka na temat serwisu Oiola.com ukazał się właśnie w papierowym wydaniu miesięcznika Visual Communication. Wprawdzie wcześniej z AW drukowało coś wprost i jeszcze pare gazet których teraz nie pamiętam. Przeważnie jednak były to krótkie informacje upchnięte w jakiejś sekcji newsowej, tym razem treść z antyweb opublikowana jest w taki sam sposób jak każdy inny artykuł.
Ciekawe czy tego typu współpraca (blogi z prasą) ma szansę się rozwinąć? Warto podkreślić, że nie chodzi tutaj o pisanie przez blogera artykułów na zamówienie miesięcznika. Lecz o dystrybucję treści z blogów do tradycyjnej prasy.
Więcej z kategorii Moje przemyślenia:
- Reklamy na YouTube vs. segmenty sponsorowane - zwycięzca może być tylko jeden
- E-mail jest z nami już prawie pół wieku. I nie chce umrzeć
- Czy social media sprawiły, że obraziliśmy się na "zwyczajne" życie?
- Okulary AR to taka współczesna telewizja 3D. Czy tak samo skończą?
- Musk: Starlink w tym roku podwoi prędkość do 300 Mb/s i obejmie zasięgiem większość Ziemi