We wczorajszy prima aprilis pojawiły się informacje, jakoby ogólnopolski deweloper Archicom i wrocławski operator kablowy MOICO mieli zaoferować swoim klientom dostęp do internetu i kanałów telewizyjnych w modelu „Płać, ile chcesz” (ang. pay-what-you-want).
Wczoraj myślałem, że to żart, dziś to potwierdzają - Archicom i MOICO z ciekawą promocją
W pierwszej chwili pomyślałem z oczywistych względów, że to żart primaaprilisowy i zapomniałem o temacie, ale dziś przedstawiciele tych firm ponownie nas poinformowali o tej promocji i o fakcie, że startuje ona dziś, 2 kwietnia.
Archicom to ogólnopolski developer działający na rynku nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych, mający wybudowane przez siebie osiedla we Wrocławiu. Od dziś wraz z wrocławskim operatorem kablowym MOICO udostępniają swoim klientom mieszkającym w osiedlach Archicomu, a jest ich blisko 2 tysiące, możliwość skorzystania z promocji, polegającej na opłaceniu dostępu do internetu i telewizji za cenę, którą sami sobie wybiorą.
Chodzi tu o dwie usługi Internet światłowodowy HUG (1000 Mb/s), który normalnie kosztuje 89,00 zł oraz telewizję cyfrową ALICE (140 kanałów), której regularna cena wynosi 59,00 zł.
Teraz, nie tylko nowi, ale też i obecni klienci MOICO będą mogli sobie wybrać cenę za te usługi, nie niższą niż 1 zł i nie wyższą niż 1000 zł. Wskazana przez nich cena ma obowiązywać przez okrągły rok do 1 kwietnia 2020 roku. W tym okresie każdy mieszkaniec osiedla może dołączyć do promocji lub z niej zrezygnować.
Paweł Dobosz, prezes Internet Union S.A., właściciela marki Moico:
W Moico nie boimy się zmian i odważnych decyzji, bo zależy nam na tworzeniu usług, z których sami chcielibyśmy korzystać. Wolność wyboru zawsze była dla nas priorytetem, dlatego wspólnie z firmą Archicom postanowiliśmy oddać głos naszym klientom i zaproponować rozwiązanie, którego nikt wcześniej na polskim rynku telekomunikacyjnym nie wprowadził.
Co ważne, te mieszkania już są sprzedane, a to dla Archicom po prostu budowanie długoterminowej relacji posprzedażowej, a dla MOICO to też pewnie forma budowania lojalności, ale również i pozyskanie nowych klientów niewielkim kosztem. Podejrzewam, że nikt nie oceni wartości zestawu na 1 zł, a i też nie przekroczy aktualnej ceny, myślę, że za obie usługi średnio będą dostawać po 50,00 zł przez ten rok.
Źródło: inf. prasowa.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu