Apple udostępniło cztery nowe reklamy, których głównych bohaterem jest najnowszy iPhone 5. Cztery tematyczne reklamy poruszają takie kwestie jak więks...
Apple udostępniło cztery nowe reklamy, których głównych bohaterem jest najnowszy iPhone 5. Cztery tematyczne reklamy poruszają takie kwestie jak większy ekran, funkcja panoramy w aparacie, nowe słuchawki oraz paradoks fizyczny. Niestety pierwsze reakcje na nowe spoty wcale nie są najlepsze.
Po zapoznaniu się z każdą z reklam czułem lekki niedosyt. Po prostu wcale nie wydaje mi się, że zostały w nich zawarte najważniejsze cechy iPhone'a . Pierwsza z nich posiada tytuł "Thumb", czyli po prostu "kciuk". Apple wyraźnie pragnie w niej pokazać, że pomimo wydłużenia ekranu dosięgnięcie kciukiem do każdego z rogów podczas obsługi jedną ręką nie jest żadną przeszkodą. Niestety nawet najwięksi sympatycy produktów tej marki nie zaprzeczają, że takowe problemy czasem występują.
http://youtu.be/A1Rc4MDmr8o
Jeszcze większą uwagę przykuł spot prezentujący możliwości nowej funkcji w aparacie, która pozwala na robienie panoramicznych zdjęć. Nie wiem dlaczego, ale wydała się dla mnie ta historia nieco naciągana, ponieważ naturalnym odruchem powinno być przekręcenie urządzenia do pozycji horyzontalnej i zrobienie zdjęcia o proporcjach boków 16 do 9. Czy nowy iPhone nie posiada takiej opcji? Pytam, bo szczerze przyznaję, że tego jeszcze nie wiem.
http://youtu.be/Xtm4ySJQPOc
Nowe reklamy są o niebo lepsze od tych, które Apple zaprezentowało jakiś czas temu. Jednak odnoszę wrażenie, że wymiany doczekał się cały zespół odpowiedzialny za rozpisywane reklam Apple. Rozumiem, że nie stoimy w miejscu i wszystko się nieustannie zmienia, ale nowe spoty nie zawierają w sobie już tego "czegoś". Tego zupełnie poważnego lub przeciwnie, humorystycznego podejścia do pewnych kwestii. A co Wy o tym sądzicie?
http://youtu.be/V4IRsCjMqdI
http://youtu.be/9-FmipwLsHc
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu