Badanie przeprowadzone przez ShareThis trudno traktować jako wyrocznię, ale chyba dobrze oddaje proporcje. 38% ruchu z udostępnianych przez internautó...
Badanie przeprowadzone przez ShareThis trudno traktować jako wyrocznię, ale chyba dobrze oddaje proporcje. 38% ruchu z udostępnianych przez internautów linków ma swoje źródło na Facebooku, a mail i Twitter odpowiadają za 17% każde. W Polsce ten krajobraz zmienia mniejsza popularność Twittera i Nasza-klasa, ale podejrzewam, że powoli zmierzamy w tym samym kierunku co reszta świata.
Najbardziej interesujące były badania ilości kliknięć generowanych przez poszczególne źródła - dziwi mnie wysoka pozycja Twittera.
Oraz fakt, że 80% użytkowników social media dzieli się tylko jedną kategorią informacji - np. związanych z polityką - w ciągu miesiąca. Nie udostępniając jednocześnie informacji na temat np. zdrowia, IT czy innej tematyki. Co jeszcze ważniejsze, odbiorcy również się specjalizują i 70% internautów klika w jedną kategorię linków.
Trudno wyciągnąć z tych informacji jakieś głębsze wnioski, poza powtarzanym w sieci do znudzenia: Pisz na temat - jeden temat.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu