Tak, właśnie tyle zamierza do końca roku wydać Verizon na reklamę telefonu Droid - jest to jedna z największych kampanii w historii tej firmy. Oczywi...
Wielu "specjalistów" zaczęło też oceniać skuteczność kampanii reklamowych i szacować potencjalne wyniki sprzedaży poprzez liczbę osób oczekujących w dniu premiery przed drzwiami sklepu (brzmi to absurdalnie). Inni z kolei twierdzą, że Verizon nie ma szans na pobicie Apple, które w pierwszy weekend sprzedało chyba milion telefonów.
Prawda jest taka, że Droid w przeciwieństwie do iPhona był sprzedawany nie tylko w firmowych sklepach Verizon - co ciekawe podobno w innych sklepach był on nawet dostępny w bardziej atrakcyjnych cenach. Mnogość punktów sprzedaży spowodowała więc, że nie było spektakularnych kolejek przed sklepami veriozn (choć w innych miejscach się zdarzały).
W przeciwieństwie do iPhona, Droid zaczął od rynku US ale za to w dobrym przed świątecznym okresie a Verizon dysponując bazą blisko 90 milionów klientów z pewnością będzie miał okazję do "wepchnięcia" Droida ludziom do domu. Analitycy przewidują, że produkt Motorolli sprzeda się w liczbie 1 do 2 milionów sztuk do końca tego roku, a pierwszy weekend dał solidne podstawy aby wierzyć że telefon zostanie dobrze przyjęty przez klientów.
Niezależnie jednak od sukcesu samej słuchawki myślę, że kampania Droida będzie jeszcze długo pamiętana w internecie. Poniżej 3 spoty reklamowe Droida, ostatni to nowość.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu