27

Duża awaria w Virgin Mobile, klienci nie mogę się zalogować do sieci, również w roamingu krajowym Play

Wczoraj informowaliśmy Was o nowej ofercie na internet mobilny w Virgin Mobile, dziś o przykrej sytuacji - otóż od wczesnych godzin porannych operator ten boryka się z poważną awarią.

Jak zgłaszają w serwisie Downdetector klienci z całej Polski, nie można się zalogować do żadnej sieci, ani Play, na którego nadajnikach głównie działa operator ani w roamingu krajowym. Większość zgłoszeń jest z adnotacją, iż klienci Ci korzystają z usług Virgin Mobile.

Ogromne problemy z siecią zgłaszają też klienci bezpośrednio na profilu na Facebooku Virgin Mobile, pod ostatnim wpisem, bo jak na razie, sieć nie odniosła się do zgłaszanych problemów.

Kraków leży … dzięki Virgin Mobile Polska za poważne podejście do klienta i informacje o awarii… a było tak pięknie… po co FB aby? Aby wciskać pakiety naiwniakom? Przecież to powinno być pierwsze źródło informacji, że coś się dzieje i kiedy zostanie usunięte…

Zgłoszenia są z Krakowa, Rzeszowa, Wrocławia, Warszawy, Katowic czy Poznania, ale też z wielu innych mniejszych miast w Polsce, można więc przypuszczać, że awaria dotknęła dużą część klientów Virgin Mobile. Jak poinformował serwis Bankier.pl, rzecznik Virgin Mobile Mateusz Piotrowski, sieć analizuje już zgłaszane problemy:

Sprawdzamy również techniczne aspekty tej potencjalnej awarii z naszym hostem, siecią Play.

Jeśli pojawią się oficjalne informacje w tej sprawie, zaktualizujemy ten wpis, by Was o nich poinformować. Nowe zgłoszenia cały czas pojawiają się i na Facebooku i w serwisie Downdetector, więc awaria cały czas ma miejsce i nie została zażegnana.

Aktualizacja

Pojawiła się już oficjalna informacja od Virgin Mobile:

Drodzy klienci, w nocy miała miejsce awaria systemów. W związku z tym niedostępne są nasze usługi oraz infolinia. Jesteśmy w trakcie ich przywracania, co może potrwać dłuższą chwilę. Prosimy o cierpliwość.

Ważna informacja dla klientów Virgin Mobile

Drodzy klienci, w nocy miała miejsce awaria systemów. W związku z tym niedostępne są nasze usługi oraz inforlinia. Jesteśmy w trakcie ich przywracania, co może potrwać dłuższą chwilę. Prosimy o cierpliwość.

Opublikowany przez Virgin Mobile Polska Czwartek, 21 marca 2019

Aktualizacja II

Dostaliśmy tez na email oświadczenie w sprawie awarii Mateusza Piotrowskiego Communication & Marketing Manager Virgin Mobile:

W nawiązaniu do awarii, która miała miejsce dziś w nocy, informujemy, iż w jej wyniku niedostępne są chwilowo usługi Virgin Mobile dla większości naszych klientów. Awaria spowodowana była komunikacji między systemem Virgin Mobile a siecią radiową. W chwili obecnej pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem wszystkich usług. Jednocześnie informuję, że w wyniku tej sytuacji awarii nie uległa infolinia Virgin Mobile, która pracuje normalnie. Wydłużony czas oczekiwania związany jest z dużą liczbą telefonów od klientów.

Aktualizacja III – 14:00

Informuję, że przywróciliśmy usługi dla 70% procent naszych klientów. W najbliższym czasie usługi powinny zostać przywrócone wszystkim klientom. O szczegółach będę informował w dalszej korespondencji.

Aktualizacja IV – 15:00

Awaria, która miała miejsce dziś w nocy i przez większą część dnia została usunięta, a klienci mogą już korzystać z usług. Jednocześnie każdy klient dotknięty skutkami awarii otrzyma od sieci przeprosinowy prezent.