Felietony

Przeprosiny

Grzegorz Marczak
Przeprosiny
Reklama

Chciałbym aby cześć branży "piszącej o grach komputerowych" (ta która odnosiła się bezpośrednio do mnie lub do mojego tekstu bo nie chcę generalizować...


Chciałbym aby cześć branży "piszącej o grach komputerowych" (ta która odnosiła się bezpośrednio do mnie lub do mojego tekstu bo nie chcę generalizować, poniższe przeprosiny dotyczą wybranych a nie wszystkich) przyjęła moje najszczersze przeprosiny.

Reklama

Powodów dla których przepraszam jest tak dużo, że wymienię je w punktach

  • przepraszam za to że ośmieliłem się napisać opinię o grze Forza Horizon, na dodatek różniącą się w ocenie od tego co piszą "wszyscy którzy się znają"
  • przepraszam za to, że nie niektórzy nie zrozumieli co to jest opinia
  • przepraszam za to, że w życiu nie branżowego gracza jest tylko kilka godzin w tygodniu na gry - wiem, że to lamerskie
  • przepraszam za to, że graczom (nie recenzentom) podobają się różne rzeczy i różne gry - nie zależnie jak oceniają je specjaliści
  • przepraszam za to, że blogerzy istnieją i się wymądrzają
  • przepraszam za to że jak coś mi się nie podoba bo jest z przysłowiowej dupy to o tym piszę (skala ocen)
  • przepraszam również za to, że sugerował iż recenzja obklejona reklamą recenzowanego produktu wydała mi się dziwna (i sorry ale w gazetach tak się nie dzieje - przynajmniej tych które czytam)
  • przepraszam, za to że zasugerowałem iż reklamodawca może mieć wpływ na ocenę gry -  anonimowy rozmówca  z tej drugiej strony (serwisów o grach) w prywatnej wiadomości na Facebooku wyjaśnił " Grzesiek Ocenami się nie handluje - czym innym tak, redaktorzy nie są tacy głupi aby się tak podkładać"
  • przepraszam też za to, że grałem tylko 7 godzin po których śmiałem stwierdzić, że gra jest dla mnie średnia. Faktycznie zakrętu nr 35 z wyścigu nr 78 nie opisałem (z kinem tez tak mam że jak film mi się nie podoba to jestem w stanie wyjść z kina - może za to też na wszelki wypadek przeproszę)
  • przepraszam również że zasugerował iż w branży "serwisów i recenzji gier" dystrybutor / wydawca ma na cokolwiek wpływ. To oczywiste, że nie ma i wszyscy są dziewicami
  • przepraszam też kolegów z popularnego serwisu o grach Filmweb/gaminator.tv za to, że śmiałem dyskutować z nimi o grach na Facebooku (nie znam się to nie powinienem). Przepraszam ich również za to, że jak napisali jestem "nie rzetelny". Jedno dobre z tego wynikło - dowiedziałem się, że na Filmweb piszę się o grach i że istnieje nadal gaminator
  • przepraszam również za to, ze gry są dla ludzi takich jak ja - powinni w nie przecież grać tylko ci którzy się na nich znają. I tylko ich opinie się liczą
  • przepraszam wreszcie za wszystkich blogerów którzy są "nie merytoryczni" "są ignorantami" i generalnie za to że żyją
  • przepraszam też za to że zmieniły się czasy i o grach piszą też takie Marczaki, Kominki czy Spidersweby. Nie powinni ale piszą i co gorsza niektórzy to czytają
  • przepraszam, że w tekście trafił mi się mocno zakręcony akapit - tak to był błąd za dużo powtórzeń.
  • przepraszam też, że przy następnych opiniach o grach nie posłucham jednak dobrych rad i będę pisał dalej po swojemu
  • przepraszam za to, że się wk....cie na innych którzy napisali cokolwiek o grach
  • przepraszam też tych którzy nie dostali gry od dystrybutora - mam na xobxa 70 własnych gier i 2 które dostałem
  • przepraszam za to, że ciągnę ten temat - storpedowany siła argumentów ("nie znasz się" "ignorant") powinienem się zamknąć. Niestety tak mam, że jak już coś mnie uwiera to o tym piszę - nawet jeśli to jest znany i lubiany standard
  • przepraszam tych których ten tekst nie dotyczy a mogą się obrazić na mnie
  • przepraszam też tych którzy obrażają się za innych - nic na to nie poradzę
  • przepraszam też za to że nie chcę nikogo obrażać i pisać o nim, że jest nie rzetelnym, nie merytorycznym i nic nie wiedzącym blogerem

Ps. Jeśli jest jeszcze coś za co mógłbym przeprosić dajcie znać, chętnie przeproszę  - dziś mam taki dzień :)

zdjęcie pochodzi z serwisu www.kot.pl

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama