Startups

Został już tylko tydzień na zgłaszanie do drugiej edycji Orange Fab

Grzegorz Ułan
Został już tylko tydzień na zgłaszanie do drugiej edycji Orange Fab
Reklama

Druga edycja Orange Fab wystartowała 21 listopada ubiegłego roku, o czym informowaliśmy w osobnym wpisie. Zbliża się już natomiast koniec jej pierwsze...

Druga edycja Orange Fab wystartowała 21 listopada ubiegłego roku, o czym informowaliśmy w osobnym wpisie. Zbliża się już natomiast koniec jej pierwszego etapu, czyli zgłaszanie chętnych do udziału w tym przedsięwzięciu. Termin przyjmowania zgłoszeń upływa 16 stycznia 2015.

Reklama

W kwestii przypomnienia, Orange Fab to nic innego jak program akceleracyjny dla polskich pomysłów biznesowych i młodych zespołów startupowych, które dzięki wsparciu Orange mogą wyjść ze swoim projektem do szerszego grona odbiorców, a co najważniejsze dopracować go wcześniej, korzystając z wiedzy i doświadczenia mentorów.


Podczas 12 tygodniowego Programu Orange Polska zapewnia dostęp:

  • do swojej sieci dystrybucji
  • mentorów i ekspertów w zakresie doradztwa biznesowego, marketingu produktów i technologii,
  • ekosystemu przedsiębiorczości w postaci funduszy Venture Capital, aniołów biznesu, inwestorów,
  • przestrzeni biurowych, zasobów technicznych i marketingowych Orange Polska,
  • komunikacji i mediów, w tym mediów społecznościowych,
  • demo day w Warszawie
  • do 40000 PLN na współpracę

W ubiegłorocznej edycji do etapu finałowego zakwalifikowały się 3 polskie startupy, które uczestniczyły później w demo day w Paryżu, gdzie miały okazję zaprezentowania swoich rozwiązań przed przedstawicielami mediów, venture capitals i Orange France.


Aplikacja bezpieczeństwa usług w chmurze SESAME+:

System rezerwacji elektronicznej Wizyta.pl:

Reklama

Kreator e-biuletynów PublishSoSimply:

Co zrobić, by przystąpić do tegorocznej edycji? Przede wszystkim konieczne jest posiadanie już istniejącej usługi czy produktu, który mieści się w kategoriach określonych przez Orange jako:

Reklama
  • Connected Home (usługi dla domu, cloud)
  • Mobility (4G, NFC, cloud)
  • New media (digital content)
  • E-commerce
  • Application design and development
  • High bandwidth disruption (LTE, Fiber)
  • Seamless wireless access & data consumption optimization
  • Rich communication & unified communication, RCS, Web RTC
  • M-payments & money transfer
  • Cloud services & cloud technologies
  • Cloud gaming & game content aggregation
  • Video content aggregation & new video entertainment experience
  • Personal data & big data management
  • User interfaces

Kryteria wyboru spośród zgłoszonych projektów, mieszczących się w wymienionych wyżej ramach to:

  • potencjał modelu biznesowego projektu
  • potencjał zespołu startupu
  • dojrzałość projektu
  • dopasowanie projektu do globalnej strategii Grupy Orange w powyżej wymienionych obszarach
  • dopasowanie projektu do rynku polskiego w obszarach jak w powyżej wymienionych
  • wrażenie ogólne
  • jakość prezentacji

Wybrane zespoły przystąpią do przesłuchań 20 lutego (Deep Dive Sessions), a 6 marca zostaną wyłonione startupy, które będą już uczestniczyły we właściwej fazie programu akceleracji, która rozpocznie się 20 marca i potrwa 12 tygodni. To czas na dopracowanie projektów pod okiem mentorów i ekspertów i przygotowanie się do prezentacji na demo day w Warszawie.

Aby zgłosić swój projekt wystarczy wypełnić formularz na tej stronie, no i już potem tylko wyczekiwać odpowiedzi od organizatorów Orange Fab.

--
Antyweb jest oficjalnie partnerem mediowym Orange Fab, wpis powstał przy współpracy z Orange.

Reklama

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama