30

Play wchodzi w ubezpieczenia – wszystkie dostępne będą w jednej aplikacji mobilnej

Dywersyfikacja zysków z różnych kanałów nie jest niczym nowym wśród operatorów komórkowych. Możemy już teraz wybierać z usług takich jak prąd czy usługi bankowe, a dziś Play na konferencji ogłosił uruchomienie usług ubezpieczeniowych.

Do tej pory Play udostępniał towarzystwom ubezpieczeniowym swoją bazę klientów, którzy ubezpieczeni zostali podczas procesów sprzedażowych usług komórkowych w liczbie 722 tysięcy.

Play dostrzega tu spory potencjał, związany z rozwojem sprzedaży usług ubezpieczeniowych w Europie, dlatego postanowił zaprosić do współpracy czołowe towarzystwa ubezpieczeniowe, by zaproponować je wszystkie w jednej aplikacji mobilnej. Są tu takie firmy jak Allianz, InterRisk, Compensa czy Uniqua.

Wszystkie ubezpieczenia dostępne będą w jednej aplikacji mobilnej, na razie na Androida, na iOS ma się pojawić do końca roku. Oferta skierowana będzie dla klientów indywidualnych, którzy mają zawartą umowę abonamentową. Łącznie, na początek dostępnych będzie 70 różnych form ubezpieczeń.

Spośród nich wyszczególniono trzy ubezpieczenia, z których jedno będzie za darmo przez rok, a pozostałe dwa za 0,99 zł miesięcznie.

Będzie tu do wyboru ubezpieczenie związane z naprawami domowymi, wsparciem prawnym oraz ubezpieczenie nazwane „gryzący problem”, a chodzi tu o ubezpieczenie związane z ugryzieniami przez kleszcze.

Pozostałe 70 ubezpieczeń dotyczy takich obszarów, jak smartfony, bezpieczeństwo, motoryzacja, dom i rodzina, zdrowie i podróże i sport.

W przypadku smartfonów, do wyboru będą trzy ubezpieczenia – przed kradzieżą, uszkodzeniem, wymianą lub naprawą urządzenia. Podawane są widełki cen tych ubezpieczeń, zależą one od poziomu ubezpieczenia, na jakie zdecyduje się klient.

Mocno rozbudowana jest kategoria bezpieczeństwo. Znajdziemy tu ubezpieczenia związane z kradzieżą mienia, utratą danych czy utratą środków na rachunkach bankowych, ale jest też OC w życiu prywatnym czy wsparcie sądowe.

Dom i rodzina to naprawy domowe, bezpieczny komputer, dom, ochrona wyposażenia oraz bezpieczny pupil.

W kategorii motoryzacja znajdziemy na razie tylko jedno ubezpieczenia, ale ma tu się pojawić ich więcej w najbliższej przyszłości, na tę chwilę możemy skorzystać jedynie z Assistance.

Ubezpieczenia związane ze zdrowiem to przede wszystkim wsparcie po wypadku, przy leczeniu nowotworów oraz prywatny lekarz. W tej kategorii znalazł się też wspomniany wcześniej „gryzący problem”.

Ostatnia kategoria to podróże i sport, a w nich pozycje związane z aktywnym wypoczynkiem i uprawianiem sportów jak i ochroną sprzętów z których korzystamy przy tych aktywnościach.

Jak już wspominałem, wszystkie te pozycje będą dostępne w jednej aplikacji mobilnej, z poziomu której będziemy mogli w każdej chwili wykupić interesującą nas polisę. W aplikacji będą wprowadzone nasze dane osobowe, a więc nie będzie trzeba za każdym razem, przy różnych ubezpieczeniach wprowadzać je ponownie.

Co najważniejsze, wszystkie opłaty związane z wykupionym ubezpieczeniem będą dostępne na jednym rachunku z usługi telekomunikacyjne, a wszystkie nasze polisy znajdziemy w aplikacji mobilnej bez konieczności szukania ich w dokumentach.

Play Ubezpieczenia dostępne będą już od dziś, aplikacja mobilna powinna pojawić się w Google Play w przeciągu kilku godzin, znajdziecie ją pod tym adresem. Natomiast zapis całej konferencji, która przed chwilą się zakończyła, możecie prześledzić w tym poście:

Co jeszcze przeszło do PLAY?

Opublikowany przez Marcin Gruszka Rzecznik Prasowy Play na 12 grudnia 2017

  • marcpst

    świetnie, mydło i powidło, na to czekałem

    • Jeśli chodzi o dostęp do ubezpieczeń w jednym miejscu ładnie zorganizowali

    • Piotr Zet

      Akurat są firmy które mają dużo więcej ofert także żadna rewelacja

    • Nazir

      To będzie kolejne wciskanie kitu jak te oferty w Play

    • mirosław borubar

      Oni sami będą ubezpieczać czy po prostu mają umowę z normalnym towarzystwem ubezpieczeniowym?

    • Oni dają tylko platformę z ofertami w jednym miejscu, no i ogarniają rozliczenia z klientem

    • Marian Paździoch syn Józefa

      To teraz nie dość, że jakość połączeń gówniana, ciągły roaming, przełączanie od jednego do drugiego operatora to jeszcze będą namolnie wydzwaniać zawracając dupę klientom tymi ubezpieczeniami.

    • yo!

      będą agentem ubezpieczeniowym.

  • Pan Kleks

    Ciekawe czy jakość ubezpieczenia będzie równa jakości zasięgu?

    • Jakość ubezpieczeń leży po stronie towarzystw, oni to zebrali do kupy, nie staną się jednocześnie ubezpieczycielem:)

    • Pan Kleks

      Wiem ale ubezpieczenie od ugryzienia kleszcza pasuje idealnie do sieci play.

    • Piotr Zet

      Szkoda że nie dają ubezpieczenia od słabego zasięgu :D

    • Zasięg od pewnego czasu w moim rejonie jest całkiem niezły. Ostatnio nawet „płynne przełączanie” dali.

    • puchatek2

      nie widzę ubezpieczenia od utraty zasięgu.

  • drk001

    Z ubezpieczeniami w Polsce jest jeden problem. Są niechętnie wypłacane przez TU.

    • ja.n.

      a gdzie są chętnie wypłacane?

    • drk001

      To po co się ubezpieczać? Żeby chodzić za swoim później po sądach?

    • ja.n.

      nie zrozumiałeś pytania:
      piszesz że w Polsce jest problem bo niechętnie wypłacają – więc pytam gdzie są chętnie wypłacane odszkodowania?

    • drk001

      W cywilizowanym świecie.

    • ja.n.

      no tak – wszędzie jest lepiej gdzie nas nie ma ;-)

    • drk001

      Skoro wszędzie jest tak źle jak w Polsce z wyegzekwowaniem należnego odszkodowania (możliwe tylko w sądzie) to po co się ubezpieczać???

    • ja.n.

      nikt cię nie zmusza
      PS Zawsze możesz wybrać „cywilizowany świat” – granice sa otwarte

  • Piotr Zet

    Nawet nazwy nie potrafią wymyślić podstawowy pakiet nazywa się jak konto w TMUB czyli Freemium nie wspominając już o ofercie VM

  • rom

    a gumy też majo?

  • Viggo

    No to czeka nas kolejna fala telemarketingu.

  • EL Wu

    Już widzę, jak zainteresowani czytają OWU i porównują oferty w tym markecie.

  • Marian Paździoch syn Józefa

    Nie potrafią zapewnić należytej jakości usługom, które już świadczą a pchają się jeszcze w ubezpieczenia.
    Dobrze, że w porę zrezygnowałem z tego beznadziejnego pseudo operatora.

    • Nazir

      Dokładnie , zrobiłem to samo bo już miałem dość szopki z zasięgiem i pseudo LTE jakości gorszej niż 3G od trójcy

  • Nazir

    A ja dla swojego bezpieczeństwa i aby sobie nerwów nie szarpać wywaliłem do śmietnika dwie karty sim i bye bye Play
    ps.
    Jak będę chciał się ubezpieczyć to zrobię to w ZUS a nie kicha z Play

  • Morski Morświn

    Ja tam lubie play i ich pochodne… gdzie nie zadzwonie to mam za darmo bo każdy w playu :)
    Jak dla mnie to mogą nawet salceson dodatkowo sprzedawać ich biznes. A jak będą mnie nękać do wrzucę na czarną liste i po kłopocie.