pay-pal
9

PayPal walczy o polski e-commerce. Sprzedawcy będą zachwyceni

PayPal pragnie gwarantować swoim użytkownikom możliwie najbezpieczniejszą możliwość płacenia oraz otrzymywania płatności związanych z najróżniejszymi transakcjami, ponieważ jak to zauważył Matt Komorowski, poczucie bezpieczeństwa przy płatnościach online powinno być podstawową gwarancją dla użytkowników.

Matt Komorowski to Dyrektor Zarządzający PayPal w Europie Północnej i Środkowej, który nie ukrywa swojego zadowolenia w związku z rozszerzeniem Ochrony Sprzedających w Polsce i komentuje to w następujący sposób:

Bardzo się cieszę  z powodu rozszerzenia naszych usług. Decyzja o rozszerzeniu Ochrony Sprzedających została podjęta przez PayPal, aby zapewnić ich, że mogą rozwijać swój e-biznes i sprzedawać swoje produkty na większą skalę, bez obaw związanych z otrzymaniem płatności. Świadomość, że jesteś zabezpieczony, jeżeli coś pójdzie nie tak, powinna być obowiązkowym elementem zakupów i sprzedaży online dla obu stron transakcji. Te ulepszenia zostały wprowadzone na podstawie informacji zwrotnych od naszych użytkowników, którzy chcą się czuć bezpiecznie dokonując transakcji online. Bardzo się cieszę i jestem przekonany, że wprowadzone rozszerzenie programu –  obok takich usług, jak Ochrona Kupujących czy Zwrot Kosztów Odesłania Przedmiotu – zwiększy zaufanie sprzedających i ich bezpieczeństwo w obszarze e-commerce.

Dziś PayPal ogłasza rozszerzenie Ochrony Sprzedających w Polsce

Dziś PayPal ogłasza rozszerzenie Ochrony Sprzedających w Polsce. Użytkownicy, którzy są odbiorcami płatności przesłanych przez klientów, mogą liczyć na zabezpieczenie np. w momencie kiedy otrzymają niezweryfikowaną płatność np. poprzez przejęte konto. Sprzedający mogą również liczyć na ochronę w sytuacji kiedy przeciwko nim wystosowano obciążenie zwrotne lub roszczenie uzasadniane tym, że kupujący nie otrzymał przedmiotu. W tego typu sytuacjach Ochrona Sprzedających PayPal jest od tego, żeby pokryć pełen koszt płatności za dokonane transakcje.

Program ochrony sprzedających w Polsce obejmował tylko produkty fizyczne. Zapowiedzianą nowością jest fakt, że program obejmie również płatności za usługi (np. design, edukacja czy fotografia), bilety (na koncerty, przedstawienia, wydarzenia sportowe etc.) oraz podróże (wycieczki, loty, rezerwacje hotelowe etc.).

PayPal w Polsce

Ochrona Sprzedających PayPal ma pomagać przedsiębiorcom w handlowaniu ich produktami. Jeśli chodzi o polskich właścicieli firm, to dzięki PayPal mogą w bezpieczniejszy sposób sprzedawać swoje produkty i usługi nie tylko w Polsce, lecz również na ponad 200 innych rynkach, na których działa PayPal. Nadzieje są takie, że rozszerzenie Ochrony Sprzedających w Polsce, będzie miało pozytywny wpływ na rozwój naszych firm i pozwoli im na łatwiejszą ekspansję na rynki międzynarodowe. Wyższy poziom bezpieczeństwa dla szerszego zakresu ofert ma być tego gwarancją.

Każdy ma się czuć bezpiecznie

Oczywiście PayPal oferuje również Ochronę kupujących w swoim systemie. Problemy takie jak nieotrzymanie przedmiotu, za który użytkownik zapłacił za pośrednictwem PayPal podlegają ochronie. Tak samo jak sytuacje, w których dostaniemy przedmiot, który jest „znacząco niezgodny z opisem”. Osobiście nigdy nie miałem okazji przetestować możliwości otrzymania zwrotu pieniędzy za takie czy inne sytuacje, więc nie wiem jak sprawnie to wszystko przebiega. Być może ktoś się z tym zetknął i będzie mógł podzielić się swoimi doświadczeniami. Sam uczestniczyłem w zupełnie innej sytuacji, jaką było zgłoszenie oszustwa w serwisie Allegro i po spełnieniu wymaganych warunków otrzymałem zwrot pieniędzy.

Źródło: informacja prasowa

  • Jeszcze żeby tylko BOK PayPal odpisywał na wiadomości…

  • lolek

    PayPal to RAK. Owszem wygodny w przypadku zakupów w e-sklepach z podejrzaną reputacją (np g2a), ale niewarty polecenia w zwykłym handlu.

    • Bękart Mroku

      Dlaczego rak? Wygodny nawet przy zakupach w sprawdzonych sklepach. Działa lepiej niż inne systemy, moim zdaniem. Nigdy nie miałem problemów.

    • Szczepan

      Bo to wszystko dzieje się kosztem sprzedających. Łatwo możesz zostać bez przedmiotu i bez pieniędzy, pisz sobie wtedy na Berdyczów. Blokady środków, dziwne wymagania, długo można o nich pisać. Plus drakońskie prowizje. Oby skończyli jak eBay, mamy na rynku wystarczająco dużo systemów płatności elektronicznych, które są normalne.

    • Bękart Mroku

      Jak kiedyś z nimi rozmawiałem to kontak był super. Bardzo pomocni. Z mojego punktu widzenia mam jeden sysyem płatności i w Polsce i poza, i to mi pasuje. 2 kliknięcia i zapłacone. Nawet cyklicznie. Do tego mogę odebrać kasę od kogoś. Łatwo zrezygnować z abo. I tak dalej. A kosztuje to sprzedawcę nie mnie. Jedyny minus to to ze nie obsługują Amazonu.

  • Wiki na temat PP

    Nieuczciwe praktyki[edytuj]
    Paypal posądzany jest o częste nieuczciwe praktyki wśród konsumentów, w tym blokadę pieniędzy na 180 dni lub przedłużanie okresu weryfikacji. W 2013 powstało nawet specjalne forum przeciw praktykom firmy- Paypalsucks.com; do roku 2016 zgromadziło one ponad 100 000 użytkowników.

    • regoat

      a ile korzysta z PayPal ?

  • regoat

    Korzystam, wygodne. zabezpiecza środki. To jest dobre. Nic nie przetrzymuje. Za zachodnią granicą Polski PayPal to jeden z podstawowych sposobow na zakupy w internecie

  • Trzeba być samobójcą, żeby korzystać z ich usług.