Czy jeździsz komunikacją miejską czy też własnym samochodem, od dziś nie będziesz musiał kupować biletów miejskich czy parkingowych, ani też nie będzie potrzebna żadna dodatkowa aplikacja. Wystarczy skorzystać z aplikacji mobilnej banku.
Od teraz klienci Banku Millennium kupią bilety miejskie i parkingowe w aplikacji mobilnej banku
Bank Millennium udostępnił właśnie taką opcję w swojej aplikacji. Jeśli chodzi o bilety komunikacji miejskiej, wystarczy wybrać je z menu, wskazać miasto, przewoźnika i typ biletu oraz skasować bilet w aplikacji. Dla wygody przy kontroli i ewentualnego zaniku dostępu do sieci można też ustawić bilet jako widget na pulpicie i okazanie go w ten sposób podczas kontroli.
Natomiast w przypadku biletów parkingowych, wystarczy podać numer rejestracyjny, również miasto, strefę oraz czas ważności biletu, po czym pozostawić za szybą winietę moBILET dostępną bezpłatnie w Biurze Strefy Płatnego Parkowania lub kartkę z napisem „moBILET”.
Użytkownik może wybrać opcję bez limitu czasu i w dowolnym momencie zakończyć parkowanie lub opcję parkowania przez określony czas, która również pozwala na jego przedłużenie, jak i wcześniejsze zakończenie. W każdym przypadku klient płaci jedynie za faktyczny czas postoju. Opłaty za bilety pobierane są automatycznie z wybranego konta w Banku Millennium.
Z nowej opcji na tę chwilę mogą skorzystać użytkownicy smartfonów z Androidem, dla iOS będzie dostępna w najbliższym czasie.
Źródło: inf. prasowa
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu