virgin mobile - najtańszy abonament dla firm
12

Nowa oferta dla firm od Virgin Mobile

Wprawdzie w Virgin Mobile można było wcześniej wziąć numer na firmę, otrzymać fakturę itd., ale nie komunikowali tego zbytnio, raczej nastawiając się na ofertę dla klientów indywidualnych. Teraz postanowili stworzyć dedykowaną biznesowi ofertę i muszę powiedzieć, że wygląda to ciekawie.

Przede wszystkim można w niej łączyć się w grupy, podobnie jak w ofercie indywidualnej, którą opisywałem Wam w tym wpisie: Nowa oferta Virgin Mobile dla grup, w której można było dobrać do czterech numerów, z tym że w ofercie biznesowej na jednej fakturze mogą znaleźć się 4 numery podstawowe, do których można dobrać te cztery numery dodatkowe. Łącznie wiec może to być aż 20 numerów. Czyli idealna opcja dla małych i średnich firm, zwłaszcza, że oprócz numeru podstawowego pozostałe można dobrać za połowę ceny.

Zobaczmy najpierw jak wygląda oferta podstawowa dla jednego numeru.

abonament dla 1 karty sim - virgin mobile

Mamy tu trzy plany, Plan 1 za 15,45 zł+VAT to nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci i SMS-y oraz 3 GB transferu danych. Plan 2 za 23,58 zł+VAT, gdzie dochodzą nielimitowane rozmowy na stacjonarne, MMS-y oraz 8 GB transferu danych i Plan 3 za 31,71 zł z 15 GB transferu.

Teraz jeśli chcemy dobrać do tego dodatkowe numery, każdy z nich dostaniemy za połowę ceny, niezależnie od wybranego planu. Warunkiem jest, aby numer podstawowy był co najmniej w Planie 2.

abonament dla kilku kart sim - virgin mobile. Oferta

Reasumując, jeśli potrzebujemy maksymalną ilość kart w firmie, czyli 20 przy minimalnym koszcie, zakupić trzeba będzie 4 numery w Planie 2 za 23,58 zł i dobrać do nich 4×4 numery w Planie 1 za 7,72 zł, co da koszt za wszystko 217,84 zł+VAT.

Umowa zawierana jest na czas nieokreślony, można ją zerwać z miesięcznym okresem wypowiedzenia, a w trakcie trwania umowy można zmienić wybrane Plany na inne. Oferta dostępna jest na dedykowanej firmom stronie Oferta dla firm w Virgin Mobile.

  • Krzysztof Żołnowski

    Właśnie jestem w momencie, w którym kończy mi się umowa w Orange i nie ukrywam, że oferta Virgin jest bardzo atrakcyjna. Czy może się wypowiedzieć w kwesti zasięgu ktoś, kto korzysta z Virgin? A jeszcze lepiej w porównaniu z Orange? :)

    • Look

      Używając Virgin mogę powiedzieć jedno – zasięg jest tam tragiczny.
      Niby jest to sieć podlegająca pod Play, który chwali się stale rosnącą liczbą nadajników oraz zasięgiem 4 sieci, a w rzeczywistości przekłada się to na „dziury” takie, że aby wykonać połączenie trzeba przełączyć się na inną sieć np. Plus bo inaczej 0 kresek zasięgu. Po takim przełączeniu maksymalna prędkość internetu to 3g.
      Co do ofert, są one według mnie bardzo korzystne, jednak zasięg skutecznie może do nich zniechęcić, do tego stopnia, że sam rozważałem zmianę operatora.

    • Krzysztof Żołnowski

      Właśnie tego się obawiam. W przypadku Orange z zasięgu jestem zadowolony, więc zostanę raczej z nimi.

    • VM działa na zasięgu Play czyli także posiada roaming operatorski. Moja dziewczyna używa VM i nie narzeka.
      Biorąc pod uwagę to, że VM nie ma swoich punktów, a w punktach partnerskich sporo rzeczy nie załatwisz i musisz dzwonić na infolinie. I właśnie tutaj się robi problem, średni czas oczekiwania na połączenie z konsultantem to 25 minut! Pod tym względem są śmieszni.

    • mateooo

      Potwierdzam, czas oczekiwania na infolinii w VM to jest jawna kpina z klientów. A support online wcale nie jest pomocny

    • Seba

      Korzystam od bardzo dawna ale nie ukrywam że Virgin = Play więc jeśli masz automatyczny wybór operatora to często przy przełączaniu się na innego operatora zasięg tracisz na kilka nawet minut. Rozwiązanie to ustawienie innego operatora na stałe ale wiąże się to z wolniejszym internetem bo to roaming :)

  • Michał

    Nabrałem się na takie coś w play.
    Rozmowy bez limitu DO WSZYSTKICH SIECI
    SMS i MMS bez limitu…… Brak dopisku czyli… TYLKO W SIECI.
    Niby oferta fajna ale wyślesz kilkadziesiąt SMS i rachunek rośnie kilkukrotnie!

    • Seba

      W jakiej sieci ?? Ja mam tą ofertę i jakoś nigdy nie został naliczony koszt za SMS. Jedynie w ofercie nie mam MMS więc trzeba wprowadzić blokadę.

  • Pan Kleks

    Reasumując, jeśli potrzebujemy maksymalną ilość kart w firmie, czyli 20
    przy minimalnym koszcie, zakupić trzeba będzie 4 numery w Planie 2
    za 23,58 zł i dobrać do nich 4×4 numery w Planie 1 za 7,72 zł, co da
    koszt za wszystko 217,84 zł+VAT.

    W takiej sytuacji mamy 4 osobne faktury i 4 osobne billingi, trochę to niewygodne.

  • Tomasz

    JA pierdu…… 20 osób w firmie, więc musi być ktoś kto zajmuje się tylko księgowością/finansami. Ja nie twierdzę że to jest dobra oferta, ale jeśli jest, jeśli można na tym zaoszczędzić powiedzmy 50zł na miesiąc, to co za różnica w jakiej formie, w ilu papierkach będzie się to rozliczać z operatorem i fiskusem?

    • Pan Kleks

      Właśnie dla oszczędzenia 50 zł miesięcznie nie widzę sensu zabawy z kolejnymi papierami i logowaniem się na kilka kont zamiast na jedno z jedną fakturą. Dodajmy do tego „niestabilny” zasięg i z 50 zł oszczędności może powstać 5000 zł straty.

  • mateooo

    Pitu pitu a nie oferta dla firm. Bardzo, na prawdę bardzo chciałem odejść z Orange i przejść do VM ale mi to skutecznie wybili z głowy

    Aby zarejestrować karty trzeba się udać do punktu obsługującego virgina (tych wcale nie jest tak dużo)
    Wspaniale, pojechałem, odstałem w kolejce. Pani mówi, że w tym miejscu nie robią aktywacji firmowych. Godzina stracona

    Ja: Dzwonię na infolinię żeby się dowiedzieć gdzie znajdę punkt w którym można aktywować na firmę
    (30 minut oczekiwania). Połączenie
    Konsultant: No jak, karty można aktywować wszędzie
    Ja: Przed chwilą dostałem informację że jednak na firmy to tylko w wybranych punktach
    Konsultant. Sprawdza. Faktycznie tylko w wybranych
    Ja: To poproszę o listę najbliższych w Warszawie na Białołęce.
    Konsultant: on nie wie które będą najbliższe bo nie jest z warszawy, ale może mi podyktować listę wszystkich w Warszawie w których da się aktywować na firmę.
    Ja: (arrrgh) (CZEMU DO JASNEJ CIASNEJ NIE MA TEJ INFORMACJI W INTERNECIE???)

    W końcu po odsłuchaniu listy 20 lokalizacji udałem się do najbliższej

    Na miejscu, po kolejnym odstaniu swojego pani mówi że coś im zmienili w systemie i już nie robią aktywacji firmowych

    Byłem bardzo uparty, pojechałem w trzecie miejsce. Robią aktywacje firmowe, ALE: system nie działa, zapraszam jutro

    Byłem naprawdę uparty: pojechałem następnego dnia po pracy w to trzecie miejsce. System dalej nie działa. Wzywali technika ale się nie pojawił. Pani nie wie kiedy przyjedzie

    Na tym etapie stwierdziłem, że jechanie do czwartego punktu mija się z celem. Udałem się do salonu pomarańczowych i przedłużyłem umowę