aplikacje mobilne polscy operatorzy komórkowi
60

Który z telekomów ma najlepszą aplikację mobilną do zarządzania kontem?

To kolejny z serii wpisów na Wasze zamówienie. Prosiliście w komentarzach pod wpisem, w którym sprawdzałem czy da się zamówić internet mobilny na smartfonie u polskich operatorów, o to, by sprawdzić ich aplikacje do zarządzania kontem. Z wiadomych względów nie jestem w stanie sam sprawdzić ich wszystkich, bym mógł obiektywnie je ocenić, ale zawsze możemy sprawdzić, co o nich myślą i mówią bezpośrednio zainteresowani, czyli klienci.

Aplikacje mobilne polskich operatorów strukturalnych

Zacznijmy od operatorów strukturalnych, a w drugiej części przyjrzymy się operatorom wirtualnym.

Mój Orange w Google Play

Moj Orange w Google Play

Aplikację Orange w Google Play oceniło 16 913 użytkowników, średnia ocen to prawie 4 gwiazdki, a dokładniej 3,8. 8 019 osób dało ocenę na 5, 3 438 – 4, 1 757 – 3, a dwie gwiazdki – 1 016 osób. Na jedną gwiazdkę głosowało natomiast 2 683 osoby.

Klienci ogólnie nie mają zastrzeżeń, jeśli są jakieś problemy, to zazwyczaj typu, że nie można pobrać faktury przez aplikację czy wyświetlania nieaktualnych danych dotyczących zużytego transferu, Orange pod każdym wpisem reaguje, wyjaśnia i pomaga użytkownikom.

Ostatnia aktualizacja aplikacji miała miejsce 11 maja 2017 roku, aktualna wersja to 3.11.1. Mój Orange pobrany został w przedziale pomiędzy 1 milionem a 5 milionami razy. Obsługiwane wersje Androida to 4.1 i nowsze.

Mój Orange w App Store

Mój Orange w App Store

Mój Orange w App Store został oceniony 576 razy, to zdecydowanie mniej niż w Google Play, ogólna ocena to 4+. Tutaj klienci również głównie narzekają na brak aktualnych danych, choć pojawił się jeden komentarz, że dzień po zgłoszeniu problem zniknął.

Ostatnia aktualizacja aplikacji miała miejsce 25 maja 2017, aktualna wersja to 3.11.2 wymaga systemu iOS w wersji 7.0 i nowsze.

Play24 w Google Play

Play24 w Google Play

Aplikację Play oceniło w Google Play 25 853 osób, średnia ocen to 3,7. Pięć gwiazdek dało 12 844 osoby, 4 – 4 522, 3 – 2 019, 2 – 1 299, a jedną gwiazdkę przyznało 5 169 osób.

Klienci w zdecydowanej większości narzekają na nową wersję tej aplikacji, twierdzą, że poprzednia była lepsza i czytelniejsza:

Poprzednia wersja była czytelniejsza. Za dużo razy trzeba się naklikać aby zobaczyć kwotę do zapłaty ponad abonament, np. za zagraniczne sms-y. W tamtej wersji od razu na pierwszej stronie było widać. Jedna gwiazdka za to że widać kwotę nadpłaty. Druga za to że w ogóle można sprawdzić limit wykorzystania, choć trzeba się naklikać. Mało intuicyjna.

Ostatnia normalna wersja tej aplikacji to 3.1.1, ale przestała być wspierana, czyście oszaleli, to ma służyć waszym Abonentom, a robicie wszystko żeby to badziewie (tak to teraz można nazwać) odinstalować. Przywróćcie wersję 3.1.1 i wszyscy Abonenci będą szczęśliwi, nie brnijcie w to bagno głębiej, Proszę. Jeszcze za każdym razem mam hasło wpisać, co za geniusz to wymyślił? P.S. Już odinstalowałem. Pozdrawiam.

Play24 ostatni raz aktualizowany był 7 lipca 2017, liczba instalacji w przedziale pomiędzy 1 mln a 5 mln, aktualna wersja to 5.0.1, obsługuje Androida w wersji 4.2 i nowsze.

Play24 w App Store

Play24 w App Store

Play24 w App Store to 789 oceny, ogólna ocena 4+. Ostatnią aktualizację oceniło 15 osób, opinie są podzielone, taka sam liczba osób dała jedną gwiazdkę i 5 gwiazdek. W komentarzach również to widać, są zadowoleni klienci i kilku niezadowolonych nową wersją.

Ostatnia aktualizacja miała miejsce 7 lipca 2017, najnowsza wersja to 5.0.2 wymaga iOS w wersji 8.0 i nowsze.

Plus Online w Google Play

Plus Online w Google Play

Plus Online oceniony był w Google Play 5 215 razy, średnia ocen to 3,8. 5 gwiazdek dało 2 588 osób, 4 – 893, 3 – 465, 2 – 398, a jedną gwiazdkę dało 871 osób.

Klienci narzekają głównie na problemy z logowaniem czy zapamiętywaniem hasła w aplikacji, ale podobnie jak w przypadku pozostałych operatorów, obsługa regularnie udziela pomocy i wsparcia.

Po aktualizacji MASAKRA Co to ma być? Najpierw przez godzinę nie pozwala się zalogować, a nagle po restarcie nie wymaga nawet hasła. Ciągle wyskakuje info, co zrobić jak mam więcej niż jeden numer, pojawia się to za każdym razem przy wejściu w menu główne. Po prostu żenada. Żeby sprawdzić ile zostało mi pakietu internetowego trzeba się nieźle naklilać. Kto to tak zepsuł :-(

Aplikacje zaktualizowano ostatni raz 7 grudnia 2016, liczba instalacji w przedziale od 500 tys. do miliona. Aktualna wersja to 1.2.2 wymaga Androida 4.0.3 i nowsze.

Plus Online w App Store

Plus Online w App Store

Plus Online w App Store zostało ocenione 165 razy, ostatnią wersję oceniło 10 użytkowników. Ogólna ocena to 4+, ale coś mi się zaczyna wydawać, że ta ogólna ocena jest nieadekwatna w App Store do ocen w szczegółach, gdyż dużo widzę ocen jednogwiazdkowych. Klienci również tu narzekają na problemy z logowaniem do aplikacji, po ostatniej aktualizacji.

Miała ona miejsce 3 kwietnia 2017, aktualna wersja to 1.0.230 wymaga systemu iOS w wersji 8.0 lub nowszego.

Mój T-Mobile w Google Play

Moj T-Mobile w Google Play

Mój T-Mobile oceniony został w Google Play 14 481 razy, ogólna ocena to 3,3. Na 5 gwiazdek zdecydowało się 5 349 osób, na 4 – 2 413, na 3 – 1 476, na 2 – 1 224, a na jedną gwiazdkę 4 019.

Użytkownicy najczęściej narzekają na brak dodatkowych opcji, jak pobranie faktur, sprawdzenia aktualnego statusu zgłoszenia czy braku możliwości zarządzania kilkoma numerami.

Mój T-Mobile ostatnią aktualizację miał 14 lipca 2017, aktualna wersja to 3.8.9. wymaga Androida w wersji 4.0.3 i nowsze.

Mój T-Mobile w App Store

Moj T-Mobile w App Store

Mój T-Mobile w App Store ma najwięcej opinii spośród „wielkiej czwórki” – 1062 ocen. Do ostatniej wersji pojawiło się ich 5, większość zagłosowała na 5 gwiazdek, nie pojawiła się ani jedna najniższa ocena.

Ostatnia aktualizacja datowana jest na 15 lipca 2017, aktualna wersja to 3.5.8, wymaga systemu iOS w wersji 8.0.

Aplikacje mobilne polskich operatorów wirtualnych

Nasi główni operatorzy zdecydowali się udostępnić swoje aplikacje mobilne również swoim submarkom, ale prócz Orange. Klienci Red Bull Mobile mogą korzystać z aplikacji Play24, klienci Heyah – Mój T-Mobile, klienci Plush – Plus Online. Natomiast klienci Nju Mobile muszą się zadowolić inną, słabą do tego aplikacją i tylko na Androida.

Nju Mobile w Google Play

Nju Mobile w Google Play

Nju Mobile zostało ocenione w Google Play 1 299 razy. 5 gwiazdek przyznało 399 osób, 4 gwiazdki – 249, 3 gwiazdki – 209, 2 gwiazdki – 139, a jedną – 303. Średnia ocen to 3.2.

Moją opinię o tej aplikacji podzielają osoby komentujące w Google Play, przytoczę tylko jedną:

Oferta NJU jest ciekawa ale ta aplikacja… no z całym szacunkiem dla Was ale wygląda jakby była napisana przez kogoś nad wyraz niedoświadczonego. Jej funkcjonalność i użyteczność stoi na bardzo niskim poziomie. Weźcie proszę wzór z samych siebie (orange) albo z plusa i poprawcie tą aplikację.

Ostatnia aktualizacja miała miejsce grubo ponad rok temu, a mianowicie 6 kwietnia 2016, obecna wersja to 2.2, wymaga Androida w wersji 2.3 i nowsze.

Mobile Vikings w Google Play

Mobile Vikings w Google Play

Mobile Vikings w Google Play to 597 ocen ze średnią 4,1. 5 gwiazdek dała zdecydowana większość osób, czyli 351, 4 gwiazdki – 89, 3 gwiazdki – 64, 2 gwiazdki – 44 i jedną – 49 osób.

Mimo dobrych ocen użytkownicy narzekają na małą funkcjonalność i prymitywność.

Aplikacja sama w sobie ok, ale trochę okrojona – prymitywna, najważniejsze funkcje posiada. Brakuje mi wglądu w konto np. wykazu faktur i ostatnich doładowań, ruchu na koncie. Wszystko mam na WWW, przydałoby się mieć te funkcje pod ręką. Pozdrawiam załogo.

Aplikację ostatni raz zaktualizowano 12 lipca 2017, obecna wersja to 3.0.0. Liczba pobrań mieści się w przedziale od 10 tys. do 50 tys. Wymaga Androida w wersji 4.03 i nowsze.

Mobile Vikings w App Store

Mobile Vikings w App Store

W App Store znajdziemy tylko 27 ocen do wszystkich wersji aplikacji, nie ma ocen do najnowszej. Większość to 5 gwiazdek, wszyscy zachwyceni.

Aplikację zaktualizowano ostatni raz 4 lipca 2017. Aktualna wersja to 2.8.1 i wymaga iOS w wersji 9.3 lub nowszego.

Virgin Mobile w Google Play

Virgin Mobile w Google Play

Aplikacja Virgin Mobile wydaje mi się najładniejsza spośród wszystkich powyższych, co zdaje się potwierdzają też sami użytkownicy. Ocenili ją 3 081 razy, większość, czyli 1 848 osób dało jej 5 gwiazdek, 4 gwiazdki – 511 osób, 3 gwiazdki – 208, 2 gwiazdki – 120, a jedną gwiazdkę – 394 osoby. Średnia ocen to 4.1.

Użytkownicy zgłaszają szereg drobnych problemów z działaniem aplikacji, ale pracownicy VM szybko i sprawnie reagują. To trzeba przyznać, że wszyscy operatorzy aktywnie uczestniczą w tych komentarzach, z wyjątkiem Nju Mobile.

Ostatnia aktualizacja miała miejsce 29 czerwca 2017, aktualna wersja to 2.1.3. Liczba instalacji w przedziale od 100 tys. do 500 tys. Wymaga Androida w wersji 4.0.3.

Virgin Mobile w App Store

Virgin Mobile w App Store

Virgin Mobile ma aż 2166 ocen w App Store, najwięcej ze wszystkich telekomów. Większość oceniających osób dała 5 gwiazdek, dalej jakieś 3/4 z tego 4 gwiazdki i jednostkowe przypadki z 3, 2 i 1 gwiazdką.

Aplikacja zaktualizowana 30 czerwca 2017, aktualna wersja to 2.1.2 i wymaga systemu iOS w wersji 8.0 i nowsze.

Podsumowanie

A jak podsumowanie, to nie może zabraknąć tabelki, która najlepiej odda wynik głosowania użytkowników tych aplikacji. Zamieszcze w niej dane tylko z Google Play – są najpełniejsze i najbardziej szczegółowe. Powyższe zestawienie zrobiłem według alfabetu, w tabelce według kolejności, co do średniej ocen w Google Play. Na pierwszym miejscu znalazł się Virgin Mobile ze średnią 4.1, podobny wynik zanotował Mobile Vikings, ale przy mniejszej liczbie ocen.

Podobnie sprawa się ma z Orange i Plus z identyczną średnią, Orange ma jednak więcej ocen. Wygrywa oczywiście Mobile Vikings, ale trzeba też zwrócić uwagę na duże liczby w każdym parametrze w przypadku Play.

Porównanie mobilnych aplikacji - tabela

Zapraszam Was jeszcze do pozostałych wpisów z tego cyklu, no i oczywiście czekamy na dalsze Wasze sugestie:

  • timobilak

    Po aktualizacjach sprzed 2 miesięcy T-Mobile iOS podaje zamiast np. 7,8 GB to 7890678234. Taka liczba nie mieści się nawet w „kwadracie” z polem na stan internetu.

    Może w końcu to poprawią?

    • Dziwna przypadłość, powinni dawać jednostkowe parametry

    • user makowy

      Przetestowane na 2 numerach, na androidzie jest zaokrąglona liczba gogabajtów ale jak pisali wcześniej nie odświeża się stan interetu. Na ios ten sam numer który na androidzie pokazywał poprawnie zaokrągloną wartość pokazuje co do bajta. Zalogowanie na androidzie i znowu jest poprawnie. To błąd aplikacji ios która wcześniej nie pokazywała takich cudów.

    • Qba

      Co tam aplikacje, lepiej byś porównał szybkość internetu i zasięg bo to jest ważniejsze dla klientów

    • Piotr Zet

      Zgłoś błąd ja kiedyś na jednym numerze za połaczenie w tej aplikacji niby miałem naliczone 69 000 zł a na fakturze i w wersji kompuerowej było normalnie. Podejrzewam że błąd jest tylko na twoim telefonie

    • U mnie na iOS wyświetla zaokrągloną.

    • regoat

      Masz dokładnie ile masz 😁

  • Android T-Mobile

    Aplikacja T-Mobile na Androida nie podaje aktualnie pozostałego stanu internetu. Zawsze jest to stan z ostatniego logowania. Żeby zobaczyć ile zostało aktualnie netu trzeba ponownie wejść w aplikację i wtedy pokaże stan sprzed minuty – tzn. kiedy minutę wcześniej lgowałeś się

    • Zwracają właśnie na to uwagę w komentarzach

    • Piotr Zet

      Co za bzdura? Czekasz aż odświeżą ci się pakiety minut i wtedy internet też pokazuje aktualny stan. Nie trzeba wchodzić 2 razy tylko trzeba poczekać.

    • Astro Boy

      Nie odświeża się. Trzeba przeładować. Tp prawda co piszą w komentarzach

    • Piotr Zet

      Gdybym nie miał i nie wiedział jak to działa to bym przyznał rację natomiast korzystam i wiem jak działa.

    • Astro Boy

      Gdybym nie miał i wyrabiał sobie opinie od dyżurnych komentatorów wybielających markę to bym uwierzył że ja i inni komentujący nie potrafią nawet aplikacji uruchomić.

    • Piotr Zet

      Sugerujesz że piszę nie prawdę? To może nagram filmik i udowodnię jak to działa. Co ty na to?

    • Kamil

      Tak nagraj filmik, a najlepiej 60 minutową relację.

    • Piotr Zet

      Nie pytałem ciebie wiec nie wiem po co się odzywasz

    • Xx

      Tak piszesz Klamstwo może tobie się odświeża ale wystarczy na Google poczytać troche komentarzy…. NIE ODŚWIEŻA SIĘ ANDROID 7.0

    • Piotr Zet

      Mam XZ premium czyli nawet android 7.1.1 i prolemu żadnego nie ma

    • jacky_P

      Sprawdziłem. :) Czekałem do oporu. Po jakiś 5 sekundach aktualizował się stan internetu w UE ale internet w pakiecie już nie. :(
      Można wejść na chwilę w historię, poczekać moment aż zacznie się ładować, nacisnąć logo T na górze. Wróci główny ekran z bieżącym pakietem internetu.

    • puchatek2

      hmm dziwne mi się odświeża przy logowaniu pasek postępu lata na każdym”kafelku” i po jakimś czasie pokazuje aktualne.
      Za to limity wykorzystania są dziwnie prezentowane , ponieważ mam dosyć starą taryfę gdzie osobo jest limit na unię i osobno na kraj i tak w kółku dla uni mam 2103MB że wykorzystałem, aw Polsce 2,02 GB:)

    • Piotr Zet

      Nie ma osobnego limitu jeśli wcześniej nie miałeś pakietu w UE to ten z UE zabiera ci z Polskiego pakietu jeśli mówisz o strefie i tym podobnych wliczonych w abo to są oddzienie od tego co weszło z dniem 15.06

    • puchatek2

      [img]http://i.imgur.com/LNaQJVU.jpg[/img]

    • Piotr Zet

      Aaa to nie załapałem nie wiem czemu tak jest każdy pakiet w UE ma właśnie MB a w PL GB

    • Marcin Czajka

      Przelicznik GB w Polsce i UE nie jest 1:1, więc pewnie stąd te rozbieżności. Przynajmniej w taryfach dostępnych przed zmianami.

  • gienio

    Aplikacja Mobile Vikings jest taka, jak sama firma: rozumiem, że nie ma wiele do zaoferowani, ale nie rozumiem, czemu nie działa, jeśli już czegoś od niej potrzebuję. W wypadku aplikacji to ciągłe problemy z połączeniem z serwerem – po prostu nie łączy i nic zrobisz…

    • LOL

      Łączy ale lejek Play na wiele nie pozwala :))))

      MSPANC

  • Piotr Zet

    Z tego co widać na forach i na profilu na fb ostatnio w play jest spory problem z dostępem do aplikacji. Może warto by o tym napisać?

  • łukasz Jedryszczyk

    Szkoda że opinie są tylko ze sklepu i nikt ich chyba nie sprawdzał jak działają gdzie w plusie trzeba sie męczyć żeby zobaczyć ile zostało pakietu wszystkie te informacje są na pierwszej stronie

    • Marcin Czajka

      Dokładnie. Wszystko jest podane na tacy. Jedyny minus to taki, że aplikacja nie może być na stałe zalogowana i najpierw trzeba oglądać ekran powitalny, potem potwierdzać logowanie. W Play po jednorazowym potwierdzeniu za pierwszym razem wystarczyło odpalić aplikacje i gotowe. W Orange to samo.

  • zakius

    dla wikingów olbrzymi plus za to, że apka jako tako spójnie wygląda na różnych platformach
    chociaż najwygodniejsza i tak jest na windowsie, a live tile wygląda znacznie lepiej od androidowych widgetów…

    • gienio

      super, że spójnie wygląda na różnych platformach – szkoda, że nie spełnia swojej podstawowej funkcji (zbyt często nie jest w stanie pokazać aktualnego stanu konta).

  • Adrian

    Oprócz samych taryf i cenników zwracam zawsze uwagę na takie „detale” u operatorów, jak wspominane w artykule aplikacje mobilne. Dlatego zrezygnowałem z NJU, bo używanie tego ich cudaka potrafi doprowadzić do szału nawet wyjątkowo cierpliwe osoby. Zresztą już data ostatniej aktualizacji pokazuje lekceważące podejście operatora. Z drugiej strony, trudno się dziwić, w końcu to submarka… więc Orange ma to w czterech literach.

    • Andrzej

      Za to dobrze działa plusowa apka. Moim zdaniem, ocenę w play google ma za niską, ja jestem z niej bardzo zadowolony. Ale po średnich ocenach apek operatorów widać, że to Plus ma najlepiej ocenianą.

  • kamerling

    Chciałbym się wypowiedzieć na temat aplikacji mobilnej Play. Jeżeli ktoś ma taką samą przypadłość jak ja – proszę o komentarz pod spodem. Mianowicie, byłem oczywiście zmuszony do przejścia na nowszą wersję i porzucenia starej, dobrze działającej apki. Zauważyłem, że nie dość, że się nie zgadza stan konta ze stanem faktycznym (złotówki na koncie głównym, liczba gigabajtów), to jeszcze jeżeli chodzi o wykorzystanie w bieżącym miesiącu – jest nieprawidłowa, abstrakcyjna liczba GB rzekomo przeze mnie wykorzystanych. Zglosiłem ten fakt do BOK Play i jaką dostałem odpowiedź? Ano, że przepraszają za takie niedogodności i żebym odinstalował i zainstalował ponownie apkę, albo zaktualizował ją do najnowszej wersji. Niby ma pomóc. Tyle tylko, że… ja mam najnowszą wersję aplikacji. Co tu więcej pisać… :-(

  • Już rozumiem, dlaczego algorytmy są w stanie zastąpić autorów tekstów.

    • Andrzej

      W Punkt. Tekst o tym, która apka ma więcej gwiazdek -_-

    • kamerling

      Jestem w stanie trochę zrozumieć autora tekstu, gdyż ciężko przypuszczać, iż będzie pisał o wszystkich apkach z autopsji. Pewnie jest klientem jednego operatora tylko. Choć jak przejrzałem ten tekst tak na szybko, to chyba nie ma jakiejś własnej opinii na ten temat. Same statystyki, co pozostawia oczywiście niedosyt. Liczylo się jednak na więcej…

    • A ja nie jestem w stanie zrozumieć – to jest skok na wierszówkę i nieszanowanie czytelnika. Grzegorz znalazł sobie temat – aplikacje mobilne operatorów i teraz grzeje kilka tekstów na ten temat. Pls, przerasta go nawet zrobienie tabelki porównawczej (a to już przynajmniej drugi artykuł, który powinien ją mieć).

    • Przecież jest tabelka porównawcza

    • A przepraszam – zwracam honor! :) Uwagi na przyszłość:
      1. niech tabelka nie będzie obrazkiem – macie w tym szablonie kontrolki do obsługi tabel;
      2. wrzucanie jej na sam koniec, jako najmniejszą grafikę… sam widzisz, że skanując tekst ciężko ją zauważyć.

    • Kamil

      A widziałeś tę swoją tabelkę na telefonie? Myślałem, że to portal technologiczny…

    • Piotr G

      A to problem kupić kilka starterów i sprawdzić chociaż co oferuje apka w prepaidzie?

    • To już nie te czasy, musiałbyś je wszystkie porejestrować u opów, by się zalogować w ogóle

  • Mateusz Cichocki

    Pamiętam jak korzystałem z Nju Mobile to wchodząc w pakiety internetu najpierw była opcja 300MB za chyba 7zł a potem po rozwinięciu można było wybrać dopiero 500mb za 5zł lub 1gb za chyba 8zł. Wyglądało to śmiesznie, tak jakby szukali frajerów którym nie chce sie rozwinąć listy i wybrać mniejszy pakiet za większą cene.

    W Plusie jest czasami tak że nie pokazuje mi aktualnego stanu konta i troche dziwne te taryfy, jak jest promocja w Plush na Karte to wychodzi na to że muszę szukać po internecie kodów do zmiany taryfy bo w aplikacji mi nie wyskoczy że mogę wybrać teraz tańszą taryfe

    • Specjalista_Plus

      Stan konta najlepiej sprawdzać przy wyłączonej transmisji danych, wtedy nie powinny pojawiać się żadne rozbieżności.

      Z kolei taryfę możesz zmienić, wybierając kolejno: Twój Profil -> Plan Taryfowy -> Zmień Taryfę.
      Przejście z Plush na Kartę na taryfę Nowy Plush kosztuje 5 zł i opcja zmiany nie pojawi się, gdy na koncie nie ma wystarczających środków. W razie dodatkowych pytań pozostajemy do Twojej dyspozycji :)

    • Mateusz Cichocki

      Stan konta to najlepiej sprawdzać kodem *100# jest szybciej i pewniej

      Z kolei tańsza taryfa Plush-a nie pojawiła sie mimo posiadania wystarczających środków na koncie i musiałem wyszukiwać kodów w internecie. Dobrze że przeczytałem o nowej, tańszej taryfie na AntyWebie bo inaczej bym o niej nie wiedział. Strone Plusha nie odwiedzałem bo błędnie zakładałem że jak coś będzie to pojawi się w aplikacji.

  • Diabell

    W aplikacji Play brakuje mi informacji o pakiecie danych w roamingu: ile jest / ile pozostało.

  • Proxim

    Używam bardzo długo apki TM, aktualizuje na bieżąco i wydaje mi się, że radzą sobie z wytykanymi błędami. Dla porównania, korzystałem z P4 i przejście było jak z piekła do nieba. Nie wiem jak u innych, może kiedyś się przekonam, ale nie ma czegoś takiego jak statystyczny ktoś albo statystyka, dlatego w gwiazdki nie wierze.

    • Marcin Czajka

      Może z nowej wersji Play na nową TM tak. Ale ze starego Play a na TM nie uwierzę. Korzystałem że wszystkich apek dużych operatorów i dwóch mniejszych. TM zawsze był słaby pod względem aplikacji i nową wersja nie jest pozbawiona błędów.

  • CommentsCommunicationMajor

    Coś, czego absolutnie nie rozumiem, to ciągłe wylogowywanie z aplikacji. Jakaś plaga wśród polskich aplikacji, nie tylko telekomów.

    Virgin wreszcie przestał to robić, ale Play24 co tydzień mi gasi sesję. Appka Google, Ubera czy Feedly może zostać zalogowana latami, a u nas każdemu się wydaje, że jest bankiem i wpisywanie hasła co chwilę zwiększa bezpieczeństwo (chociaż w rzeczywistości skłania tylko do ustawienia prostego hasła).

  • Adam Dziegiel

    Ja do mój T-Mobile (mam numer u nich) zaglądam okazjonalnie sprawdzić ile mam jeszcze GB na internet i ważność pakietów

    • Marcin Czajka

      Ja do Plusa i Orange przestałem w ogóle zaglądać. Pakiety mi się nie kończą, więc ich nie sprawdzam a płatności też mnie zbytnio nie interesują, bo dostaję maila z fakturą i dopóki jej nie zapłacę, to maila nie kasuję.

  • Morski Morświn

    Wszystkie te apki powinny od razu pozwalać dzwonić przez wifi ale raczej niedoczekanie moje :(

  • Kamil

    Ktoś ich w ogóle używa?

    • Piotr Zet

      Ja i na pewno jest sporo osób. Moim zdaniem co rok powinno być zestawienie ile razy używał ktoś te apliakcje

  • Wielosmakowy

    „Mój Orange w App Store został oceniony 576 razy, to zdecydowanie mniej niż w Google Play, ogólna ocena to 4+”
    Ja tam widzę ocenę 2+/5 a nie 4+

    https://uploads.disquscdn.com/images/71d6bc5ce9e6e900d382245cd691b0e477a9aab49f180f0d09ebbe407581e4bb.jpg

    „Play24 w App Store to 789 oceny, ogólna ocena 4+.”
    Tutaj też autor tekstu coś namieszał. U mnie średnia ocena to 2/5.

    https://uploads.disquscdn.com/images/322957e936c12670d78353e293149e7e0a0e52d0ae95e1f7531999c08a429545.jpg

    „Plus Online w App Store zostało ocenione 165 razy, ostatnią wersję oceniło 10 użytkowników. Ogólna ocena to 4+…”
    4+? U mnie jest 1,5 gwiazdki.

    https://uploads.disquscdn.com/images/67881d425c5a83c5a1386adaeb4a289c592eb3767ddf8ce36dd8e6319170d73a.jpg

    „Virgin Mobile ma aż 2166 ocen w App Store, najwięcej ze wszystkich telekomów. Większość oceniających osób dała 5 gwiazdek, dalej jakieś 3/4 z tego 4 gwiazdki i jednostkowe przypadki z 3, 2 i 1 gwiazdką.”
    Tutaj dla przykładu wszystko się zgadza. ALE TRZEBA POD UWAGĘ WZIĄĆ FAKT, ŻE OCENY TE SĄ WYSTAWIANE PRZEZ PRACOWNIKÓW VIRGIN MOBILE. Już w 2015 dostali ponad milion dolarów kary za wystawianie fałszywych ocen w App Store, widzę jednak, że praktykowane jest to nadal przez tę firmę. Widać to choćby po lawinowym przybywaniu gwiazdek w aplikacji.

    https://uploads.disquscdn.com/images/572753b8b15643838db9689f914f9a735102d9dd42fed6c407e3c37ce7a91821.jpg

  • Dawid

    Aktywowanie usług w aplikacji T-Mobile to istna porażka. Klikasz aktywuj, wszystkie inne usługi blokują sie i czekasz od 5minut do nieskończoności aż dostaniesz sms z info o aktywacji. W aplikacji orange natomiast jest 100 razy lepiej. Klikasz aktywuj, nic sie nie blokuje, po sekundzie sms o tym że usługę aktywowano, aktualizacja stanu konta. Koniec. Wszystko trwa ok 5 sekund, zaś w t-mobile minimum 5 minut, o ile w ogóle zechce się aktywować.

    • Piotr Zet

      To ja nie wiem z jakiej ty aplikacji korzystasz u mnie takiego problemu nie ma

  • Krzysiek

    MVNO widać starają się najlepiej, reszta na to w d… I tak już złapali klienta…

  • Xxx

    Tmobile ma najgorsza apke bylem w Play tam się na bieżąco aktualizował stan wszystkich opcji na koncie natomiast w Tmobile wszytko procz neta… Więc jeśli mi się skończy to wiem że nie mam a innej opcji nie mam jak sprawdzić. Teraz np pokazuje mi 0 GB a net chodzi na Lte jak normalnie