Nic tak nie cieszy jak informacja, że polski pomysł odnosi globalne sukcesy, nie tylko u nas, na naszym podwórku. Wiadomo, że ciężko się przebić w d...
Nic tak nie cieszy jak informacja, że polski pomysł odnosi globalne sukcesy, nie tylko u nas, na naszym podwórku. Wiadomo, że ciężko się przebić w dzisiejszych czasach ze swoim pomysłem w natłoku innych zagranicznych serwisów z lepszym zapleczem finansowym.
W przypadku Use It Better sytuacja przedstawia się nad wyraz ciekawie. Dostaliśmy właśnie informację o ciekawych inwestycjach w ten projekt. Ale od początku. Pomysł zrodził się dokładnie 3 lata temu w 2009 roku. Do 2011 w zasadzie niewiele było słychać o tym projekcie, kiedy to w kwietniu tegoż roku, został uruchomiony serwis i zawitał w naszym katalogu startupów.
W listopadzie tego samego roku projektem zainteresował się polski fundusz Innovation Nest, na mocy umowy o współpracy z tym funduszem Use It Better wyruszyło na podbój Silicon Valley. Na efekty nie musieliśmy długo czekać, projekt spotkał się ze sporym zainteresowaniem zagranicznych firm i branżowych mediów. Artykuły w VentureBeat oraz na TechCrunch, zwycięstwo w GiGse Start-Up LaunchPad i dotarcie do finału GamesBeat 2012. To wszystko sprawiło, iż o projekcie zrobiło się głośno, a co też niosło za sobą potrzebę inwestycji na dalszy rozwój.
Zdecydował się w końcu na nią wspomniany fundusz Innovation Nest oraz jako współinwestorzy w tej samej rundzie inwestycyjnej: Naoise Irwin (USA) – Manager z Zyngi odpowiedzialny m.in. za Farmville 2, Krzysztof Kujawa (USA) – VP of Marketing w GetInsured oraz Marek Kuryłowicz (Polska) – anioł biznesu oraz prezes zarządu wrocławskiego oddziału pracowni architektonicznej Kuryłowicz & Associates.
Na pewno zadajecie sobie pytanie, co tak innowacyjnego jest w samym projekcie, iż spotkał się z takim zainteresowaniem nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Przeczytajmy zatem, co o swoim pomyśle mówi Łukasz Twardowski, CEO Use It Better:
Stworzona przez nas technologia pozwala deweloperom zobaczyć jak w ich gry grają prawdziwi gracze. Gdy zauważą zachowanie gracza, które doprowadziło do jego ucieczki z gry czy może wydania w tej grze pieniędzy, mogą zapytać nasz system, w ilu z dziesiątek czy nawet setek tysięcy nagrań wystąpiło podobne zachowanie i czy zakończyło się takim samym rezultatem. Dzięki temu, deweloperzy mogą skoncentrować się na wprowadzaniu zmian w grze istotnych z punktu widzenia biznesowego, a nie jedynie potrzeb pojedynczego użytkownika.
Technologia, jaką zaoferowało Use It Better więc jak najbardziej na czasie. W dużym skrócie umożliwia ona nagrywanie i analizę zachowań użytkowników w aplikacjach zarówno internetowych jak i mobilnych m.in. w celu poprawienia UX, zwiększenia monetyzacji, optymalizacji procesów czy nawet wychwycenia nieuczciwych zachowań użytkowników. Nic dziwnego, że spotkała się z takim zainteresowaniem wśród producentów gier czy aplikacji i co cieszy najbardziej inwestorów.
Gratulujemy i życzymy dalszego rozwoju, no i oczywiście dalszych sukcesów.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu