Każdy kto kiedykolwiek pracował przy jakimś projekcie (nie koniecznie internetowym) wie, że w pewnym momencie zarządzanie informacją, zadaniami i cza...
W Polsce tego typu serwisów jest niewiele, dlatego tym bardziej cieszy inicjatywa jaką jest isido.pl. Isido to typowe narzędzie do zarządzania projektami online, mamy więc kalendarz zespołu, listę zadań, prowadzenie wielu projektów na raz, platformę do komunikacji z klientami itp, raporty aktywności itp.
Moim zdaniem to co prezentuje isido jeśli chodzi o funkcjonalność i interfejs nie ustępuje zagranicznym produktom i mam nadzieję, że będzie podobać się ludziom zajmującym się różnego rodzaju projektami (warto zauważyć, że narzędzia tego typu nie są dedykowane tylko projektom IT).
Rozmawiałem telefonicznie z autorem serwisu wypytując o szczegóły powstawania takiej aplikacji - okazało się, że projekt powstał trochę w wyniku własnych potrzeb (do komunikacji i organizacji projektów od klientów) oraz z faktu, że osoby zajmujące się projektami nie technicznymi również potrzebuję tego typu usług i aplikacji.
isido.pl nie jest narzędziem darmowym, zastosowany jest model opłat abonamentowych (software-as-a-service (SaaS) ). W podstawowej wersji za korzystanie z serwisu zapłacimy 39 PLN na miesiąc a w wersji rozszerzonej 95 PLN miesięcznie. Moim zdaniem ceny są raczej na umiarkowany poziomie i z pewnością nie powinny odstraszać potencjalnych klientów.
Marcin Witek z isido.pl z którym rozmawiałem wspomniał również, że ma zamiar stworzyć jeszcze inne aplikacje w modelu SaaS. Mam nadziej, że kolejne produkcje będą równie udane jak isido bo z pewnością jest w Polsce rynek na dobrze zrobione niszowe aplikacje.
Będę gorąco kibicował isido.pl - podoba mi się staranność i jakość wykonania serwisu (oraz dbałość o wszystkie elementy), jasny model biznesowy oraz to, że aplikacja zbudowana została przez ludzi którzy znają dobrze potrzeby i problemy jakie ona pomaga rozwiązać. Mam nadzieję, że takich startupów w Polsce będzie niedługo znacznie więcej!
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu