Felietony

Generation Mobile 2014 bez ściemy: Brański i Wejchert kontra Marczak

Grzegorz Marczak
Generation Mobile 2014 bez ściemy: Brański i Wejchert kontra Marczak
0

Jeśli jeszcze nie zapisaliście się na naszą kolejną konferencję z serii Generation Mobile to przypomnę, że zostało wam niewiele czasu. Konferencja startuje 24 marca na warszawskim stadionie narodowym. Dlaczego warto wziąć udział w tegorocznej edycji? Przede wszystkim udało nam się w tym roku zebr...

Jeśli jeszcze nie zapisaliście się na naszą kolejną konferencję z serii Generation Mobile to przypomnę, że zostało wam niewiele czasu. Konferencja startuje 24 marca na warszawskim stadionie narodowym.

Dlaczego warto wziąć udział w tegorocznej edycji? Przede wszystkim udało nam się w tym roku zebrać świetne grono ekspertów i praktyków związanych z rynkiem mobilnym. Sam czekam z niecierpliwością na serię prezentacji związanych z poradami od takich firm jak Agora, Allegro czy Redmobile oraz na moją rozmowę z Łukaszem Wejchertem i Michałem Brańskim.

Jarosław Śliżewski (Agora) dla Antyweb:

Na konferencji przedstawisz mobilne porady dla Wydawców, jak role obecnie zajmuje w Waszej strategii mobile? Jakie sa Wasze najbliższe plany?

Mobile to obszar dynamicznego wzrostu użytkowników w Polsce oraz krystalizacji nowych modeli biznesowych. Podobnie jak inni wydawcy budujemy swoją pozycję w tym medium, szukamy swojego miejsca, ponownie definiujemy nasze marki i to jak niosą one wartość dla użytkownika.

Podczas GM 2014 wystąpi też Lysa Clavenna z Samsunga. Jestem bardzo zadowolony, że udało nam się namówić Lysę na przyjazd. Ma nam opowiedzieć o innowacjach na rynku mobilny oraz o tym czego możemy się spodziewać w najbliższej przyszłości.

Świetnie zapowiadają się też tematyczne sesje z ekipami z takich firm jak Bloxy, Senfino, Future Mind, iTaxi, Estimote, Brand24, Polidea itp. To będą prezentacje bez ściemy, bazujące na własnych doświadczeniach, pokazujące dobre i złe praktyki, mówiące o projektach mobilnych, zarządzaniu zespołami, budowaniu aplikacji itp.

Podczas GM 2014 nie zabraknie też tematów klasycznie biznesowych dotyczących runku płatności mobilnych. Mówię tutaj o prelegentach z takich firm jak MasterCard, Bank Zachodni WBK, Mbank itp. Sprawy związane z rynkiem płatności są o tyle ciekawe, że w zeszłym roku niektórzy z przedstawiciel tego sektora studzili trochę zapał i optymizm związany z rosnącymi potrzebami. Ciekawy jestem więc czy od zeszłego roku coś się zmieniło w podejściu konsumentów do płatności przez telefon.

To oczywiście nie koniec atrakcji, kiedy popatrzycie na listę prelegentów zobaczycie że będą też bardzo ciekawe prezentacje związane z e-commerce, inwestycjami w mobile, grami mobilnymi itp. Uważam, że na Generation Mobile udało nam się zgromadzić liderów rynku mobilnego w swoich kategoriach.

Zapraszam do zapisywania się na konferencje, bilety są jeszcze dostępne.

 

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu