28

Zobaczcie jak i gdzie podróżuje myszka podczas grania

Różne są pomysły na analizowanie sposobu używania kontrolera. Szczególnie podczas bardziej wymagającego korzystania z komputera – jak na przykład granie. No bo nie oszukujmy się, wtedy właśnie nasza myszka dostaje największy wycisk. Pewien jegomość postanowił przeprowadzić eksperyment, który pokaże drogę jaką przebywa jego myszka podczas zabawy w uluboinych grach. Oprócz Team Fortress 2 każda z […]

Różne są pomysły na analizowanie sposobu używania kontrolera. Szczególnie podczas bardziej wymagającego korzystania z komputera – jak na przykład granie. No bo nie oszukujmy się, wtedy właśnie nasza myszka dostaje największy wycisk.

Pewien jegomość postanowił przeprowadzić eksperyment, który pokaże drogę jaką przebywa jego myszka podczas zabawy w uluboinych grach. Oprócz Team Fortress 2 każda z growych sesji trwała około 30 minut. Obrazki są na tyle czytelne, że doskonale widać jakich ruchów wymagają poszczególne gry, jakiej prędkości są to ruchu oraz gdzie myszka zostaje na dłużej. Zaciekawieni? To lecimy.

Company of Heroes 1

Strategia czasu rzeczywistego. W lewym dolnym rogu jest mapa. Jak widać, klika się w nią dość często.

Company of Heroes

Insurgency

Taktyczna sieciowa strzelanka. Podejrzewam, że punkty odpoczynku myszy to skupianie celownika na punkcie, z którego może nadejść przeciwnik. Potocznie – kamperka:)

Insurgency

Minecraft

W Minecrafcie powtarza się schemat ruchów właściwy dla FPS-ów.

Minecraft

Team Fortress 2

Szybki FPS, więc i ruchy skupione przede wszystkim na obu bokach i powrocie do centralnej części ekranu.

Team Fortress 2

Ultimate General Gettysburg

Strategia czasu rzeczywistego praktycznie pozbawiona HUD-a.

Ultimate General Gettysburg

grafiki

Źródło