Biznes

T-Mobile będzie zdalnie serwisować sprzęt i oprogramowanie

Maciej Sikorski
T-Mobile będzie zdalnie serwisować sprzęt i oprogramowanie
11

Operatorzy telefonii komórkowej dwoją się i troją, by podkręcić wyniki finansowe. Można to osiągnąć stawiając na mocne kampanie reklamowe, skuteczna może się okazać wojna cenowa (chociaż to ryzykowne rozwiązanie), pozostaje też opcja wprowadzania nowych usług - czasem luźno (lub w ogóle) związanych z głównym biznesem. Kolejnym projektem chwali się T-Mobile, które chce pomóc przedsiębiorcom.

Zdalny IT Serwis od T-Mobile ma być wsparciem technicznym dla firm, chodzi o rozwiązywanie problemów ze sprzętem czy oprogramowaniem. Usługa opiera się o telefoniczny serwis IT gwarantujący pomoc w kwestiach instalacji oprogramowania, konfiguracją sprzętu, przywracaniem funkcjonalności laptopów, urządzeń mobilnych, routerów czy programów.

Gdy przedsiębiorca, będący klientem Zdalnego Serwisu IT napotka problem, wystarczy, że zadzwoni pod dedykowany, serwisowy numer, a ekspert techniczny T-Mobile udzieli mu profesjonalnych wskazówek jak go rozwiązać. Jeśli okaże się, że ze względu na złożoność usterki serwis nie będzie w stanie rozwiązać jej podczas połączenia, wtedy skontaktuje się on z taką osobą w późniejszym terminie aby pomóc przedsiębiorcy i rozwiązać jego problem. Docelowo, jeśli właściciel firmy wyrazi na to zgodę, serwis samodzielnie usunie usterkę za pomocą programu do zdalnego dostępu do pulpitu. Infolinia serwisowa czynna jest przez siedem dni w tygodniu, od godziny 7:00 do 23:00.

Ciekaw jestem, ile czasu przedsiębiorca może czekać na kontakt, jeśli okaże się, że usterka jest zbyt złożona?

Operator oferuje trzy pakiety usługi, obejmują one kolejno jedno, trzy lub pięć urządzeń, a opłaty miesięczne wynoszą odpowiednio 5, 7,5 oraz 10 złotych netto. Każdy zestaw pozwala trzykrotnie skorzystać z pomocy technicznej na każdym urządzeniu (dotyczy jednego cyklu rozliczeniowego). T-mobile informuje, że można dokupić kolejne konsultacje, gdy wyczerpie się limit. Zdalny IT Serwis ma być nie tylko pomocny, ale też opłacalny - zapewnia wsparcie specjalistów w rozsądnej cenie. Przynajmniej tak przekonuje firma. Ciekaw jestem, jak ów profesjonalizm będzie wyglądał w praktyce i ilu przedsiębiorców zdecyduje się na wykupienie pakietu? A co za tym idzie, na jakie przychody może w tym przypadku liczyć korporacja...?

Najbardziej zastanawia, ilu przedsiebiorców postanowi zdalnie udostępnić swój pulpit? To wbrew pozorom może być pokaźny odsetek.

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Więcej na tematy:

Polskat-mobiletelekom