15

Zawsze aktualna infografika o Mistrzostwach Świata w siatkówce

Choć chyba nigdy nie wybaczymy Polsatowi tego, że stacja zdecydowała się zupełnie zakodować transmisje z Mistrzostw, to jednak nie możemy lekceważyć i umniejszać tego, jaki turniej udało nam się zorganizować. Podobnie jak w przypadku innych sportowych wydarzeń serwisy społecznościowe nabierają tempa, a treści związanych z aktualnymi wydarzenia cały czas przybywa. W związku z całym tym […]

Choć chyba nigdy nie wybaczymy Polsatowi tego, że stacja zdecydowała się zupełnie zakodować transmisje z Mistrzostw, to jednak nie możemy lekceważyć i umniejszać tego, jaki turniej udało nam się zorganizować. Podobnie jak w przypadku innych sportowych wydarzeń serwisy społecznościowe nabierają tempa, a treści związanych z aktualnymi wydarzenia cały czas przybywa.

W związku z całym tym niezwykle pozytywnym zamieszaniem firma Isobar Poland przygotowała bardzo ciekawe narzędzie – Social Pylon, które znajdziecie pod adresem Pulse.socialpylon.com. Strona podzielona jest na pięć kategorii i w każdej znich znajdziemy zestaw ciekawych danych i materiałów zaczerpniętych z sieci społecznościowych. Obługiwane są Twitter, Facebook i Instagram.

Clipboard01

Dzięki witrynie poznamy aktualną liczbę opublikowanych postów związanych z turniejem, także podzielonych na bloki czasowe, wyniki na żywo, „ścianę” tweetów i zdjęć z Instagrama. Utworzona została także kategoria, w której umieszczane są najpopularniejsze treści udostępniane przez polskich siatkarzy.

Clipboard02

Social Pylon przedstawia także najpopularniejszych (czyli zapewne najczęściej wspominanych) zawodników z ostatanich 24 godzin oraz ogólnie. Podobnie zbierane są dane odnośnie zespołów reprezentacji i hashtagów. Ciekawie wygląda livefeed z aren turnieju przygotowywany naturalnie na podstawie załączonych do postów i zdjęć lokalizacji. Po prawej stronie znajdziemy przycisk „Pobierz”, który wygeneruje plik graficzny na podstawie aktualnie wyświetlonych treści – bardzo wygodny sposób na zapisanie całej strony.

Tego typu narzędzia pozwalają przeżywać wydarzenia jeszcze intensywniej, lecz nie należy zapominać, że w trakcie oglądania transmisji sieci społecznościowe i tak zwany „drugi ekran” mają być jedynie dodatkiem. A niestety nie zawsze tak jest.