12

Zaproszenia dla czytelników Antyweb do testów Inbox2

Po ostatnim artykule na temat Threadsy w komentarzach pojawił się głos z konkurencyjnego serwisu o nazwie Inbox2. Serwis ten rozwiązuje ten sam problem co Threadsy i również pozwala nam zarządzać wszystkimi informacjami kierowanymi do nas z różnych serwisów w jednym miejscu. Autorzy Inbox2 przesłali link aktywacyjny (jeśli będą z nim problemy to możemy zarejestrować się […]

Po ostatnim artykule na temat Threadsy w komentarzach pojawił się głos z konkurencyjnego serwisu o nazwie Inbox2. Serwis ten rozwiązuje ten sam problem co Threadsy i również pozwala nam zarządzać wszystkimi informacjami kierowanymi do nas z różnych serwisów w jednym miejscu.

Autorzy Inbox2 przesłali link aktywacyjny (jeśli będą z nim problemy to możemy zarejestrować się przez stronę główną podając w polu kod „polishfriends„) – dzięki czemu już teraz może zarejestrować się i sprawdzić jak wygląda testowa wersja tego serwisu.




Moim skromnym zdaniem (po 10 minutach testowania) autorom Inbox2 nie udało się zrobić przejrzystej i banalnie prostej w obsłudze aplikacji – choć pierwsze wrażenie serwis robi bardzo dobre. Wprawdzie ma ona więcej możliwości niż Threadsy, to jednak można się zgubić w rozlicznych filtrach i ustawieniach. Chcą odpowiedzieć na wiadomość z twitter jestemy przenoszeni na inny ekran gdzie otwiera się dość niezrozumiały formularz do wpisania wiadomości. Opcja robienia notatek i uploadu dokumentów?. Wydaje mi się, że twórcy Inbox2 przedobrzyli nieco z ilością funkcji – narzędzie tego typu nigdy nie zastąpi aplikacji dedykowanej do obsługi maili.

Kolejna sprawa to stabilność działania wersji testowej. Za pierwszym razem dość szybko Inbox2 „załadował” moje dane z innych serwisów, przy kolejnej próbie w której zarejestrowałem konto ładowanie trwa bardzo długo i właściwie to nie wiem czy się nie zawiesiło.

Zachęcam mimo wszystko do przetestowania – bo jest to dość ciekawa kategoria produktów. Należy też pamiętać, że inbox2 jest w wersji beta więc do oficjalnego uruchomienia serwisu wiele rzeczy można jeszcze poprawić (choć wątpię, żeby zmianie uległa sama idea i pomysł na to, żeby serwis udawał aplikację do obsługi maili).