żappka
12

Już milion Polaków zbiera żappsy z aplikacją Żabki

Czasy plastikowych kart lojalnościowych powoli odchodzą do lamusa. Dzięki smartfonom i dedykowanym aplikacjom sklepy mogą zaoferować jeszcze lepsze promocje przyciągające klientów. Żabka uruchomiła swoją żappkę kilka miesięcy temu i już teraz może pochwalić się sporym zainteresowaniem.

Żappka to atrakcyjne nagrody za zdobyte punkty — tak zwane żappsy. To także spersonalizowane promocje przygotowywane dla konkretnego użytkownika i ulubione, często kupowane, produkty w niższych cenach. Zainteresowanie aplikacją sieci sklepów Żabka jest tak duże, że już w pierwszym miesiącu po zakończeniu okresu pilotażowego sięgnęło po nią milion użytkowników. A co za tym idzie, żappka stała się jedną z najpopularniejszych, bezpłatnych aplikacji w Google Play i App Store, będąc częściej pobieraną niż aplikacje takie jak: Youtube, Facebook czy Messenger.

żappka

Zobacz też: Żappka – zupełnie nowa aplikacja dla klientów Żabki

Nasza aplikacja znajduje się w ścisłej czołówce najczęściej pobieranych aplikacji w Polsce,
a nie prowadzimy sprzedaży online. To najlepszy dowód na to, że w pełni odpowiedzieliśmy na oczekiwania klientów, stwarzając nowe możliwości prezentacji naszej oferty połączonej
z programem lojalnościowym. Codziennie odnotowujemy kilkadziesiąt tysięcy nowych rejestracji, a sprzedaż produktów promowanych w aplikacji stale rośnie.

– podkreśla Tomasz Blicharski, Wiceprezes ds. Finansowych i Rozwoju sieci Żabka.

Jak działają żappsy? Każda wydana złotówka w sieci Żabka to 4 punkty, które można wymieniać na nagrody. 
Do tej pory użytkownicy żappki zebrali ich już kilkaset milionów — jednak konkretnych liczb nie podano. Potwierdzono natomiast, że najczęściej odbieraną nagrodą jest hot dog, oferowany w ramach Żabka Cafe. To może zaskakiwać, gdyż bułka z parówką wyceniona została na 500 żappsów, a w katalogu nagród znajdziemy wiele produktów dostępnych za znacznie mniejszą ilość punktów.

Żabka planuje rozbudowanie aplikacji o kolejne funkcje, a już wkrótce ruszą specjalne akcje marketingowe. Sieć postanowiła uruchomić specjalną promocję tylko dla użytkowników aplikacji.  To atrakcyjne cenie owocowo-warzywne smoothie Foodini, które są ważnym elementem niedawno rozpoczętej kampanii telewizyjnej.

Więcej informacji o Żappce znajdziecie na dedykowanej stronie pod tym linkiem, a samą aplikację pobierzecie z Google Play na telefony z Androidem i z App Store na urządzeniach z iOS.

Źródło: informacje prasowe