19

Zamawiając jedzenie na Pyszne.pl, nie będziesz musiał kontaktować się z dostawcą

Firma pyszne.pl poinformowała media, że w związku z walką z koronawirusem wprowadzi procedurę bezkontaktowego dostarczania zamówionego jedzenia. Objęte nią będą wszystkie restauracje w serwisie. Dostawcy będą dzwonić do drzwi klienta i zostawiać jedzenie pod drzwiami. Procedura obejmie nie tylko polskie pyszne.pl, ale wszystkie europejskie oddziały firmy-matki takeaway.com.

Jest to już kolejna procedura wdrożona w tej firmie z tego powodu. Wcześniejsze działania obejmowały szkolenia dla personelu na wypadek zaistnienia potencjalnie groźnych sytuacji oraz stosowania środków zapobiegawczych. Kurierzy otrzymali urządzenia higieniczne, w tym antybakteryjne środki dezynfekujące do rąk. Pyszne.pl współpracuje także ściśle z wszystkimi kooperującymi z nią restauracjami w zakresie przestrzegania wdrażanych procedur bezpieczeństwa. 

W dosłanym komunikacie nie sprecyzowano czy w związku z tą akcją zawieszona będzie opcja z płatnością przy odbiorze czy też firma przygotowała się na to w jakiś inny sposób. Postaramy się zdobyć tę informację i zaktualizować wpis. Bezkontaktowa dostawa dotyczy tylko płatności online, do których Pyszne.pl zachęca klientów. Jeśli jednak klient zdecyduje się zapłacić gotówką za zamówienie, proces dostawy będzie wiązał się z kontaktem fizycznym.

Nie ma wątpliwości, że firmy tego typu zostały postawione w szczególnie trudnej sytuacji. Charakter ich usług wymaga kontaktów z dużą ilością ludzi, co wystawia na niebezpieczeństwo tak kurierów, jak i klientów. Biorąc pod uwagę, że pyszne.pl jest największym serwisem do zamawiania jedzenia online w Polsce i współpracuje z ponad 6000 restauracji, nie dziwi że podejmują specjalne kroki, aby zapewnić bezpieczeństwo dostaw.