6

Zagadki RSS-ów czyli jak dodać aby było dobrze

Dawno nie zaglądałem do serwisu feedburner (dzięki temu serwisowi możemy między innymi analizować oglądalność naszych kanałów RSS). Ostatnio jednak przyjrzałem się temu co feedburner pokazuje w sekcji „item popularity”. Jest to z tego co rozumiem lista oglądalnych przez RSS newsów z mojego bloga w raz z informacjami o oglądalności poszczególnych wpisów. Według tych statystyk w […]

Dawno nie zaglądałem do serwisu feedburner (dzięki temu serwisowi możemy między innymi analizować oglądalność naszych kanałów RSS). Ostatnio jednak przyjrzałem się temu co feedburner pokazuje w sekcji „item popularity”. Jest to z tego co rozumiem lista oglądalnych przez RSS newsów z mojego bloga w raz z informacjami o oglądalności poszczególnych wpisów.

Według tych statystyk w ostatnich 30 dniach przez RSS-y było wyświetlonych 651 wpisów z mojego bloga (nie wiem jak i czy jest to w ogóle możliwe) które wygenerowały ponad 300 tysięcy odsłon. Niestety nie wiem które z tych odsłon są były faktycznie wygenerowane przez czytających internautó a które przez automat sprawdzający aktualność kanału RSS. Nie wiem też jak interpretować te wyniki w porównaniu do tego co pokazuje na przykład Google Analytics tip.



Abstrahując już od samych liczb zastanawiam się czy doczekamy się czasów kiedy to Google zintegruje statystyki RSS-ów z FeedBurnera z tym co oglądamy w Google Analytics?

Jeśli ktoś z was zna zasady liczenia odsłon i kliknięć przez RSS-y (a jeszcze lepiej wie jak je zsumować z tradycyjnymi wynikami oglądalności ) to bardzo proszę o podzielenie się wiedzą, z pewności wiele osób będzie zainteresowanych tego typu poradami.