YouTube

CEO YouTube'a rozbrajająco szczerze o zeszłorocznym podsumowaniu w serwisie

Kamil Świtalski
CEO YouTube'a rozbrajająco szczerze o zeszłorocznym podsumowaniu w serwisie
0

YouTube Rewind z 2018 niewątpliwie nie należał do najlepszych materiałów, jakie można było obejrzeć w sieci. Trudno też powiedzieć, by materiał ten uchwycił "ducha YouTube" — i doskonale o tym wie nawet... szefowa serwisu.

Zeszłoroczne podsumowanie roku w najpopularniejszym serwisie streamingowym, czyli YouTube Rewind, odbiło się dość szerokim echem. Użytkownicy portalu jasno dali wszystkim do zrozumienia, że absolutnie NIE PODOBA im się to, co tam zastali. Film w mgnieniu oka trafił na niechlubny szczyt... materiałów, które zbierają najwięcej łapek w dół. Nie jest to rekord z którego można być dumnym. Susan Wojcicki stojąca obecnie na czele YouTube, opublikowała na produktowym blogu wpis, w którym podsumowuje 2018 w serwisie i... dzieli się prywatą, która nawet mnie rozbawiła. Ale trudno mi tutaj nie docenić szczerości!

Jednym z rekordów, których zdecydowanie nie planowaliśmy przebijać, był ten na najbardziej nielubiane wideo w Internecie. Nawet w domu moje dzieci powiedziały mi, że YouTube Rewind w 2018 roku jest "żenujący". Usłyszeliśmy też, że nie pokazały one kluczowych momentów z zeszłego roku, ani nie odzwierciedlały YouTube, który znacie. W 2019 roku lepiej nam pójdzie opowiadanie naszej historii.

Zobacz też: Bez patologii, czelendży i żenujących materiałów. Tak powinno się robić świetny kanał na YouTube

Cóż, taka prawda. Najpopularniejsze materiały z YouTube, nawet tego lokalnego, absolutnie nie są powodem, dla którego zaglądam do serwisu. To na tyle potężna platforma, że właściwie KAŻDY ma szansę znaleźć tam coś dla siebie. I w tym właśnie tkwi jej moc. A to że viralowe piosenki, wyzwania czy inne treści — delikatnie mówiąc — wątpliwej jakości są na szczycie? Cóż, to jest internet, do tego już zdążyliśmy przywyknąć. Ale warto też pamiętać, że w innych gałęziach nie zawsze najpopularniejsze rzeczy są tymi najlepszymi, o tym że wartymi uwagi nawet nie wspomnę. Spójrzcie tylko na rynek książek, filmów czy gier...

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu