Ciekawostki technologiczne

Tak polski x-kom reklamuje się na Pornhubie: stop dyskryminacji leworęcznych!

Jakub Szczęsny
Tak polski x-kom reklamuje się na Pornhubie: stop dyskryminacji leworęcznych!
42

X-Kom idąc tropem nierzadko zaskakującego (choć rzadko skandalizującego) Pornhuba postanowił stworzyć niezwykle kreatywną akcję reklamową dla swoich produktów. Stawiając się w roli obrońcy praw i interesów osób leworęcznych, zwrócił uwagę na fakt ich dyskryminacji wśród producentów sprzętu... I proszę mi wierzyć - to wcale nie jest głupie.

Pornhub słynie z ciekawych akcji - m. in. zbiórka dedykowana wysłaniu aktorów w kosmos, czy też informacje dotyczące spadku oglądalności Pornhuba w trakcie zaćmienia słońca zostały bardzo dobrze odebrane przez społeczność skupioną wokół internetu oraz nowych technologii. Tak kreatywne podejście do niektórych kwestii wzbudza ogromne zainteresowanie i na tym właśnie serwis kojarzony głównie z pornografią zbija swój kapitał marketingowy.

Zdaniem x-komu, osoby leworęczne są często dyskryminowane przez producentów sprzętu elektronicznego.... Co więcej, część użytkowników praworęcznych nierzadko używa myszek inną dłonią niż dominująca. To wszystko sprawia, że kampania X-komu wylądowała w serwisie Pornhub. Nie zagłębiając się zbytnio w szczegóły tej logiki (której odmówić autorom kampanii, rzecz, jasna, nie można), trzeba przyznać, że kreacja jest niezwykle odważna i pomysłowa. Choć z pewnością znajdzie też swoich przeciwników.

Promocja produktów skierowanych do osób leworęcznych. Czy x-kom robi to dobrze?

Bannery na Pornhub prowadzą do dedykowanej podstrony w sklepie. W ramach serwisu Inspiracje należącego do x-komu można znaleźć wybór urządzeń skierowanych do osób leworęcznych, tak, aby zebrać wszystkie tego typu propozycje (głównie są to po prostu symetryczne modele, które można obsługiwać tak prawą jak i lewą dłonią) w jednym miejscu. Właśnie w taki sposób - odpowiednio targetując reklamę oraz prezentując odpowiednie produkty x-kom zamierza zbić kapitał na użytkownikach sieci, którzy potrzebują specjalnych wariantów popularnych akcesoriów.

Jak Wam podoba się taka kampania? Jest oczywiście bardzo śmiała - pytanie tylko jak bardzo skuteczna.

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu