Mobile

mPay wysłuchał naszego wołania, teraz wstęp do warszawskiego ZOO bez kolejek

Grzegorz Ułan
mPay wysłuchał naszego wołania, teraz wstęp do warszawskiego ZOO bez kolejek
6

Można rzec w końcu, życzenia nasze i wielu warszawiaków czy turystów odwiedzających warszawskie ZOO zostały spełnione - już od 21 lipca możliwy będzie zakup biletów do warszawskiego ZOO z poziomu aplikacji mobilnej mPay.

Zaledwie tydzień temu informowałem Was o możliwości zakupu biletów do Tatrzańskiego Parku Narodowego przez mPay, a we wpisie tym na koniec zawarłem realną potrzebę na inne miejsca, gdzie taka opcja by się przydała:

Osobiście wydaje mi się, że takie bilety powinny być dostępne do innych atrakcji w Polsce, typu ZOO. Dla przykładu, bilety do warszawskiego ZOO można wprawdzie kupić online, ale tylko pojedyncze (i trzeba je wydrukować, ich skanery nie odczytują biletów z ekranu telefonów). Rodzinne bilety (a tak zwykle się odwiedza takie miejsca) dostępne są jedynie w kasach przy wejściu do ZOO, a tam w weekendy jest istna obława i dłuugie kolejki.

Prośba została wypełniona od początku do końca, teraz bilety do ZOO kupimy bezpośrednio w aplikacji mobilnej i to zarówno normalne, jak i ulgowe i rodzinne, dzięki temu ominiemy kolejki i od razu będziemy mogli udać się do bramek wejściowych podczas na przykład rodzinnych odwiedzin w ZOO.

Kupowanie biletów do Warszawskiego ZOO w aplikacji mPay będzie wyglądało podobnie, jak płacenie za przejazdy komunikacją miejską czy nabywanie wejściówek do Tatrzańskiego Parku Narodowego. Wystarczy, że użytkownik określi rodzaj i liczbę kupowanych biletów, a następnie zatwierdzi płatność kodem PIN, który ustalił samodzielnie podczas rejestracji w systemie. Tak jak w przypadku innych usług mPay, za bilety do ZOO można będzie zapłacić kartą płatniczą lub środkami zgromadzonymi w elektronicznej portmonetce.

Po za kupie biletu możemy od razu udać się do bramek wejściowych i okazać obsłudze uruchomioną aplikacje mPay z zapisanym w niej kodem QR. Niestety, do ceny każdego biletu doliczana będzie prowizja w wysokości 2,69% ceny biletu, ale to chyba niewielka cena za taką wygodę.

Źródło: mPay.

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu