Na polskim rynku web 2.0 jest coraz ciekawiej. MCI inwestuje w biznes.net i trenedmierze. Teraz gazeta.pl kupuje regionalny serwisy Wrocek.pl (oglądalność na poziomie 40k) i to nie dla pozyskania użytkowników ale dla pozyskania ciekawego serwisu.
Czyżby to web 2.0 nie było jednak takie bezwartościowe jak wielu mówi ? – i może nadchodzi czas kiedy nawet duzi zamiast robić kolejny „Gwar” po prostu kupią lub będą współpracować z mniejszymi serwisami a z to lepiej wykonanymi i zarządzanymi.
Co można zauważyć patrząc na nasze portale – interia.pl się odmładza, wirtualna polska zmienia wizerunek na nieco bardziej nowoczesny, gazeta.pl – również poprawia wygląd i moim zdaniem na lepsze.
Czy można z tych powyższych faktów wysnuć wniosek, że duzi gracze zauważyli małe trendy (oczywiście wszyscy oprócz Onetu, który jest zajęty zarabianiem pieniędzy)?
Ciekawi mnie również jak Wrocek.pl został wyceniony – czy liczono wartość reklamową serwisu czy też jego funkcjonalność a może jedno i drugie ?
Więcej z kategorii Moje przemyślenia:
- LG znika z rynku, ale niesmak pozostał. Dlaczego firma zaprzeczała, że ma jakiekolwiek problemy?
- Przy konstruowaniu smartfona można popełnić kilka błędów. Nokia zdecydowała się popełnić je wszystkie
- Kiedy „Pro” znaczy tyle co nic - 7 rzeczy, które wkurzają mnie w iPadzie Pro
- Na tym etapie Facebook mógłby rozrzucać nasze dane po ulicy i nikt by nie protestował
- Clubhouse pozwala już twórcom zarabiać. Pełne wpłacane kwoty trafią na ich konta