172

Wkręty 2009 – Konkurs o Wykop Sponsorowany!

Tak jak obiecałem z okazji trzeciego roku Antyweb przygotowałem dla czytelników mojego bloga serię konkursów z (wydaje mi się) bardzo ciekawymi nagrodami. Pierwszy z nich sponsorowany jest przez Wykop, który zwycięzcy konkursu oferuje za darmo na tydzień jedną z bardziej efektywnych form reklamy w tym serwisie czyli wykop sponsorowany (5-15 tysięcy kliknięć – więc świetny […]

Tak jak obiecałem z okazji trzeciego roku Antyweb przygotowałem dla czytelników mojego bloga serię konkursów z (wydaje mi się) bardzo ciekawymi nagrodami. Pierwszy z nich sponsorowany jest przez Wykop, który zwycięzcy konkursu oferuje za darmo na tydzień jedną z bardziej efektywnych form reklamy w tym serwisie czyli wykop sponsorowany (5-15 tysięcy kliknięć – więc świetny prezent dla kogoś kto ma coś do wyprawowania w internecie).

Przechodząc jednak do meritum. Ponieważ jutro jest 1 kwietnia czyli dzień robienia sobie dowcipów i żartów dlatego chciałem wykorzystać konkurs do zebrania tego co się w tym dniu ciekawego działo.

Zasady jak zwykle są proste – każdego kto chce wziąć udział w konkursie proszę o komentarz z opisem „wkrętu” jaki znalazł w internecie, jakiego doświadczył, czy też o jakim słyszał lub jaki widział. Opisując znaleziony żart proszę o podanie linku (jeśli chodzi o internet) oraz krótki opis kto i w co wkręcał. Oczywiście liczą się tylko te wkręty które nie zostały już przez kogoś wcześniej opisane w komentarzu.

Myślę, że w ten sposób powstanie ciekawa lista wkrętów 2009. Zwycięzcę wyłowię osobiście. Rozstrzygnięcie konkursu 2 kwietnia o godzinie 24.00. Zwycięzca zostanie poproszony o skontaktowanie się z twórcami wykop.pl w celu rezerwacji czasu reklamy oraz dogadania szczegółów. Zaznaczę, że strona która ma być promowana na wykopie nie może to być serwis erotyczny, pornograficzny itp oraz musi działać zgodnie z polskim prawem.

Zapraszam do zabawy!
Ps. To dopiero początek konkursów – w kolejce czekają równie ciekawe nagrody!

Informacja o sponsorze nagrody:
Wykop.pl to jeden z symboli polskiego Web 2.0, w którym społeczność gromadzi linki do najciekawszych informacji w sieci i dyskutuje o nich. Idea jest zaczerpnięta z jednej z najpopularniejszych witryn świata: Digg.com. Najnowsze statystyki serwisu według GA to 2,4 miliona UU (200 tysięcy wizyt dziennie) oraz 30 milionów odsłon w skali miesiąca.