Volvo V90 Cross Country wchodzi na rynek, na którym wydaje się nie ma licznej konkurencji. Audi A6 Allroad i nowy Mercedes-Benz Klasy E All-Terrain. BMW, Lexus czy Jaguar nie oferują auta tego typu. Niewielu konkurentów nie oznacza, że będzie łatwo. Volvo ma jednak solidne podstawy by śmiało wrócić na ten rynek. Wrócić, bo wcześniejszy model XC70 bardzo dobrze sobie na nim radził. Teraz, gdy V90 Cross Country bazuje na najnowszej technice znanej z S90/V90 i XC90, Volvo podejmuje rękawicę. Czym ma zachęcić?


Przede wszystkim dużym, bo wynoszącym aż 21 cm prześwitem, napędem na cztery koła w standardzie, oszczędnymi silnikami, świetnym wyglądem, wykończeniem klasy premium, a także: najnowszymi rozwiązaniami technicznymi z zakresu bezpieczeństwa i komfortu. Zapraszamy do obejrzenia obszernej relacji z testu Volvo V90 Cross Country:
Ceny
Cennik Volvo V90 Cross Country rozpoczyna się od 230 tys. zł za całkiem dobrze wyposażone już auto. Warto zauważyć, że V90 CC względem analogicznie wyposażonego V90 jest droższe o zaledwie 8 tys. zł. To naprawdę rozsądna polityka cenowa. Oczywiście, jak przystało na segment premium, doposażając auto bez trudu uda się zwiększyć jego cenę powyżej progu 300 tys. zł. Wciąż jednak nie jest to duża kwota, bo konkurencja tańsza nie jest.


Słowo końcowe
Jeśli jeszcze kilka lat temu ktoś miał wątpliwości, czy Volvo należy do segmentu premium, to obecnie szwedzka marka dostarcza wystarczająco dużo argumentów, by każdy miał pewność, że mamy równorzędnego rywala dla niemieckiej „trójcy”. Po pierwszych testach, Volvo V90 Cross Country daje się poznać jako przemyślany i niezwykle dopracowany samochód. Wyposażono go w pełen pakiet asystentów aktywnie dbających o bezpieczeństwo, jak również zwiększających komfort użytkowania. Auto prezentuje się niebywale okazale, a zasiadając w środku trudno oprzeć się wrażeniu, że mamy do czynienia z materiałami z najwyższej półki, do tego świetnie spasowanymi. Już niebawem zaprezentujemy Wam pogłębiony test tego samochodu!


Zdjęcia z prezentacji samochodu pochodzą od Volvo.
Więcej z kategorii Motoryzacja:
- Tesla już niedługo wyśle dane kierowcy w „chmury”...
- Skoda Fabia 2021 – także z 1.5 TSI Evo i Travel Assist. Już jeździliśmy!
- Mercedes klasa C w nowej odsłonie z technologiami z klasy S
- Cupra Formentor VZ5 - wreszcie odpowiedni silnik w sportowej marce
- Nowy Nissan Qashqai tylko z napędem hybrydowym, ale nie takim jak myślicie