traficar
4

Traficar wprowadza zmiany do swojej floty. Sprawdź, co będzie nowego

Szybki rozwój wynajmu aut na minuty w Polsce wymaga równie intensywnych zmian w obszarze działania całej usługi. Traficar, dostępy w wielu miastach w Polsce, wprowadza zmiany w swojej flocie w Krakowie i Warszawie.

Traficar poinformował o wprowadzeniu zmian we flocie dostępnych pojazdów w Warszawie i Krakowie. Po kilku miesiącach testów, z krakowskich ulic znikną elektryczne mikrosamochody ZD D2S. Trafią one do stolicy, gdzie będą dostępne od 3 czerwca tego roku. Z początku będzie dostępnych 40 sztuk dwuosobowych pojazdów wyposażonych w system multimedialny z ekranem dotykowym oparty o Androida, nawigację, Bluetooth, gniazda USB i słuchawkowe, czytnik kart SD i kamerkę parkowania. Bagażnik ma pojemności 274 l, w pełnie naładowana bateria powinna wystarczyć na przejechanie 100 km, a ładowaniem zajmuje się Traficar. W ramach wymiany, wszystkie osobowe auta na minuty w Krakowie dostępne będą w modelu Renault Clio. Z Warszawy zniknie ich 300 sztuk i najprawdopodobniej wszystkie skierowane zostaną na krakowskie ulice.

Rozbudowa i modernizacja floty carsharingowej zwiększa dostępność i atrakcyjność usługi, a są to kluczowe jej wartości. Dążymy do tego aby dystans, jaki klient musi pokonać, by wypożyczyć auto, nie był większy niż 500 metrów. To ważny element budowania wśród klientów świadomości usługi i rozwoju idei smart city. Jeśli użytkownik za każdym razem chcąc wypożyczyć samochód będzie go miał w zasięgu tych kilkuset metrów, to chętniej wybierze carsharing.

— mówi Konrad Karpiński, dyrektor operacyjny w firmie Traficar.

ZD D2S

Zobacz też: O tym jak przekonałem się do wynajmu auta na minuty, TrafiCargo robi to dobrze

Elektryczne mikrosamochody ZD D2S w Warszawie. Nowy cennik usługi

Wprowadzenie ZD D2S w Warszawie to także nowe ceny przystosowane do elektrycznego pojazdu. Cennik będzie obejmował opłatę w wysokości 0,99 zł za każdą minutę jazdy oraz 0,10 zł za każdą minutę postoju. A to oznacza, że firma znosi opłaty za kilometr jazdy. Jednak nie obyło się bez wprowadzenia dodatkowych ograniczeń. Wypożyczone mikrosamochody nie mogą opuszczać Warszawy. Oznacza to, że nie można nimi podróżować drogami szybkiego ruchu, czy autostradami, a to prowadzi do braku możliwości wykonywania przejazdów międzymiastowych. ZD D2S mają być idealnym rozwiązaniem dla miejskich ulic, tym bardziej, że można się nimi poruszać po buspasach. Nie zapomniano jednak o możliwości parkowania na specjalnie oznakowanych miejscach parkingowych.

Marki oferujące usługi muszą nieustannie szukać innowacji i dopasowywać się do otaczającego je świata. Tylko poprzez elastyczność i sprawne działanie są w stanie odpowiedzieć na realne potrzeby swoich odbiorców. Nie inaczej jest w przypadku Traficara. Dlatego wychodzimy naprzeciw zmieniającym się realiom i rosnącym przewagom dla samochodów elektrycznych w miastach, proponując w Traficarze nowy sposób korzystania z aut carsharingowych, oparty na elektrycznych ZD. Pojazdy te przez kilka miesięcy testowane były z powodzeniem w Krakowie.

— mówi Piotr Groński, prezes zarządu firmy Traficar.

Źródło: materiały prasowe