0

Ubisoft i Traficar rozdają maski antysmogowe… promując The Division 2

Premiera The Division 2 już 15 marca. Twórcy gry wiele obiecują, a przede wszystkim zapewniają, że tym razem solidnie zaplanowali rozwój produktu. Tym samym wyciągnęli lekcje z jedynki. Póki co jednak największe emocje wzbudza sposób, w jaki gra jest promowana.

Ubisoft wraz z partnerami uruchomił akcję The Division 2 Ride, w ramach której każdy może zostać agentem. Chodzi tutaj nie tylko o promocję gry, ale też aktywizowanie miejskiej społeczności i przy okazji promowanie ekologii.

Całość działa w oparciu o aplikację Traficar, w ramach której możemy zlokalizować specjalne auto biorące udział w promocji. Samochody są dostępne na ulicach Warszawy, Wrocławia, Krakowa, Katowic, Poznania i Trójmiasta. Każdy użytkownik, którzy zgromadzi zespół 3-5 osób, żeby odbyć wspólny przejazd, a następnie pochwali się tym w social media, otrzyma dla siebie i towarzyszy maski antysmogowe.

A to nie wszystko, bo od 8 do 14 marca zespoły mają czas na realizację drugiego zadania – tym razem muszą zrobić coś dobrego dla swojego miasta. Jak czytamy w komunikacie prasowym:

Może to być zarówno zasianie trawy na wydeptanej osiedlowej ścieżce, jak i odpowiednia segregacja śmieci. Tutaj agenci mogą wykazać się kreatywnością – liczy się pomysł i wykonanie!

Całość należy udokumentować za pomocą zdjęcia na Facebooku lub Instagramie. Na najlepszych czekają nagrody:

  • Najlepszy zespół – konsole Xbox One / karty Xbox Live / limitowane edycje gry
  • II miejsce – dwa wyróżnione zespoły – karty Xbox Live i gry
  • III miejsce – trzy wyróżnione zespoły – gry

Akcja ma się zakończyć 15 marca, a więc w dniu sklepowego debiutu The Division 2. Dzień później ogłoszeni zostaną zwycięzcy.

Cóż, trudno zaprzeczyć, że to akcja z gatunku – tych bardziej wykręconych i nietuzinkowych. Miejmy tylko nadzieję, że sama gra będzie stała na równie wysokim poziomie.

Pierwsza odsłona serii The Division stała się grywalna dopiero kilka miesięcy po premierze. Gra nie oferowała zbyt obfitej zawartości endgame i w rezultacie mocno marnowała swój potencjał. Dwójka ma być inna – przemyślana i zaprojektowana z myślą o kolejnych aktualizacjach i rozszerzeniach. Ubisoft udowodnił przy okazji Rainbow Six Siege, że potrafi rozwijać długo swój produkt. Oby i tym razem tak było.