0

Sukces Twittera w Japonii.

Twitter niedawno uruchomił Japońską wersję serwis (która notabene jest przyozdobiona dużą ilością reklam) i po tygodniu od startu okazało się, że był to strzał w dziesiątkę. Jeśli popatrzymy na zestawienie najbardziej aktywnych miast z których piszą użytkownicy za dzień 26-27 kwietnia widać wyraźnie kto prowadzi w tabeli: Oczywiście sukces ten nie jest czymś niespodziewanym ponieważ […]


Twitter niedawno uruchomił Japońską wersję serwis (która notabene jest przyozdobiona dużą ilością reklam) i po tygodniu od startu okazało się, że był to strzał w dziesiątkę. Jeśli popatrzymy na zestawienie najbardziej aktywnych miast z których piszą użytkownicy za dzień 26-27 kwietnia widać wyraźnie kto prowadzi w tabeli:

Oczywiście sukces ten nie jest czymś niespodziewanym ponieważ już wcześniej mieszkańcy Japonii byli bardzo aktywnymi użytkownikami angielskiej wersje twittera.



Japonia to również jak wszyscy wiem kraj w którym telefon komórkowy jest wykorzystywany w dużo większym stopniu niż gdziekolwiek indziej na świecie (płacenie i czytanie książek w komórce jest oczywiste, ale młodzież japońska pisze również nowele przy użyciu telefonu komórkowego – i są one podobno bardzo popularne!). Nie ma więc się co dziwić, że Japończycy generują tak dużo informacji na twitterze i nie trudno jest zgadnąć z jakiego interfejsu korzystają.

Powyższe informacje to bardzo dobra referencja dla potencjalnego inwestora, którego jak wiemy poszukuje twitter.

Wydaje mi się, że nie przypadkiem Japońska wersja została uruchomiona właśnie w tym okresie, buzz jaki generowany jest wokół serwisu w ostatnich dwóch miesiącach prawdopodobnie również związany jest z kolejną serią inwestycji jaką ma zamiar pozyskać twitter.

PS. Niektórzy mają już dość informacji na temat Twittera (tak samo jak to kiedyś było z Facebook).