6

StyleMob czyli moda uliczna.

StyleMob to nowy serwis społecznościowy dzięki któremu możemy pokazać jak się ubieramy (street fashion) Każdy użytkownik serwisu może wysłać fotografię swoje stylu ubierania, oczywiście samo zdjęcie to nie wszystko. Wskazane jest opisać historię swojego ubioru, gdzie dane elementy ubioru zostały kupione oraz za jaką cenę. Jeśli nasz styl ubierania jest inspirowany czymś lub kimś również […]


StyleMob to nowy serwis społecznościowy dzięki któremu możemy pokazać jak się ubieramy (street fashion)

Każdy użytkownik serwisu może wysłać fotografię swoje stylu ubierania, oczywiście samo zdjęcie to nie wszystko. Wskazane jest opisać historię swojego ubioru, gdzie dane elementy ubioru zostały kupione oraz za jaką cenę. Jeśli nasz styl ubierania jest inspirowany czymś lub kimś również warto o tym wspomnieć.

Oczywiście w serwisie nie zabraknie także takich elementów jak tagi opisujące nasz styl, jak możliwość oceniania innych osób, dodawania zdjęci do ulubionych itp.

Jak wiemy styl to nie tylko ubiór dlatego serwis pozwala nam przeglądać swoje zasoby po takich kategoriach jak ubiór, dodatki, fryzury i inne elementy wchodząc w skład naszego stylu.

W StyleMob są również organizowane konkursy w których każdy użytkownik może brać udział, mamy też do dyspozycji forum gdzie możemy uzyskać poradę odnośnie ubioru, fryzury itp.



Jak widać nawet dość „oklepany” temat jakim jest moda można zaprezentować w internecie w bardzo ciekawy sposób. Serwis tego typu ma moim zdaniem duży potencjał – szczególnie w przypadku kiedy uda mu się zdobyć popularność i będzie on bardziej międzynarodowy.

Model biznesowy w tym przypadku też jest raczej łatwy do przewidzenia, jeśli pomysł „wypali” (a moim zdaniem ma duże szanse) to na pewno wiele firm zajmujących się stylizacją, produkcją ubrań itp zapukają do drzwi właścicieli serwisu.

Przyznam, że mimo iż wykonanie serwisu nie zachwyca to jednak sam pomysł bardzo mi się spodobał (mimo iż nie był bym użytkownikiem takiego serwisu).

Myślę, że warto by się przekonać czy taki pomysł przyjął by się w Polskim internecie – a może już jest? (chociaż zagrożenie, że portale podchwycą ideę i zrobią coś podobnego było by dość duże).