Gry

S.T.A.L.K.E.R. 2 przypomina o obietnicy powrotu do Zony nowym screenem

Weronika Makuch
S.T.A.L.K.E.R. 2 przypomina o obietnicy powrotu do Zony nowym screenem
11

S.T.A.L.K.E.R. 2 powoli się tworzy. Wciąż sporo czekania przed nami, ale postęp jest na szczęście zauważalny. Teraz dostaliśmy okazję do pierwszego rzutu oka na grę.

Urodziny to świetny moment, aby coś zmienić lub coś ogłosić. Z tej właśnie okazji skorzystali twórcy gry S.T.A.L.K.E.R. Przygotowali dla fanów bardzo miły prezent. W sieci wylądował pierwszy oficjalny screenshot z nadchodzącej gry. Wreszcie mamy namacalny dowód na postęp prac. Wszyscy zainteresowani gracze uzyskali zupełnie nowy ogląd na produkcję.

S.T.A.L.K.E.R. 2 na nowym screenie

Grafika ukazuje fragment Zony zdominowany przez pewna anomalię grawitacyjną. Najprawdopodobniej już niedługo zobaczymy pierwszy zwiastun drugiej części gry. Jej premiera zaplanowana jest na rok 2021. Twórcy poprzez media społecznościowe poinformowali, że w dalszej części tego roku otrzymamy kolejne informacje. Ciekawe, czy oprócz filmowego trailera otrzymamy jakiekolwiek urywki z rozgrywki, czy będziemy musieli na nie poczekać trochę dłużej. Oby jednak twórcy dali nam jakiś większy ogląd jak najszybciej.

Godzina na gry, a smartfon odkładać po 21. Politycy ustalają zasady, których młodzież ma się trzymać: co za absurd!

GSC Game World przeniesie czy do postnuklaearnego świata inspirowanego powieścią braci Arkadija i Borysa Strugackich Piknik na skraju drogi. S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla okazał się wielkim sukcesem kasowym. Oba dodatki (Czyste Niebo i Zw Prypeci) zostały również bardzo ciepło odebrane przez fanów. Na kontynuację musieliśmy jednak poczekać (i musimy nadal!) dość długo. Oby kilkanaście lat oczekiwania było tego warte. Na pewno sporym plusem jest fakt, że tym razem grą nacieszą się również użytkownicy konsol, nie tylko pecetowcy.

Plague Inc. pomaga WHO walczyć z wirusem, WHO pomaga Plague Inc. stworzyć nowy tryb gry

Gracze z całego świata ponownie wylądują na mrocznych terenach Zony, czyli rozległego terenu wokół elektrowni nuklearnej w Czarnobylu, której awaria w 1986 roku poskutkowała jedną z największych katastrof ekologicznych w historii. Twórcy rzecz jasna pozwolili sobie na nagięcie rzeczywistości, wzbogacając teren o przeróżne frakcje, przerażające mutanty i groźne anomalie. Już niedługo będziemy mogli znów postrzelać do wszystkiego, co będzie próbowało nas zabić. Odświeżony silnik graficzny kusi coraz bardziej. Jestem bardzo ciekawa, jak zostaną wykorzystane jego mozliwości.

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu