6

Spotify to na dziś dojna krowa dla wytwórni notująca jako biznes duże straty

Koszty sprzedaży na takim poziome potrafią zabić każdy biznes. I co gorsza nie są to koszty stałe – rosną wraz z przychodami. Czyż wytwórnie mogły wyobrazić sobie lepszy biznes? Klient zadowolony (znaczy internauta), wytwórnia zadowolona i tylko pośrednik jakim jest Spotify ledwo ciągnie. No ale przecież to nie ich pomysł i nie ich biznes. Przy […]

Koszty sprzedaży na takim poziome potrafią zabić każdy biznes. I co gorsza nie są to koszty stałe – rosną wraz z przychodami. Czyż wytwórnie mogły wyobrazić sobie lepszy biznes? Klient zadowolony (znaczy internauta), wytwórnia zadowolona i tylko pośrednik jakim jest Spotify ledwo ciągnie. No ale przecież to nie ich pomysł i nie ich biznes. Przy tym wszystkim rosną też koszty obsługi biznesu (i to jak szybko). Jeśli powyższe dane są prawdziwe to… Spotify musi szybko coś wymyślić.