Felietony

Spotify to na dziś dojna krowa dla wytwórni notująca jako biznes duże straty

Grzegorz Marczak
Spotify to na dziś dojna krowa dla wytwórni notująca jako biznes duże straty
6

Koszty sprzedaży na takim poziome potrafią zabić każdy biznes. I co gorsza nie są to koszty stałe - rosną wraz z przychodami. Czyż wytwórnie mogły wyobrazić sobie lepszy biznes? Klient zadowolony (znaczy internauta), wytwórnia zadowolona i tylko pośrednik jakim jest Spotify ledwo ciągnie. No ale...

Koszty sprzedaży na takim poziome potrafią zabić każdy biznes. I co gorsza nie są to koszty stałe - rosną wraz z przychodami. Czyż wytwórnie mogły wyobrazić sobie lepszy biznes? Klient zadowolony (znaczy internauta), wytwórnia zadowolona i tylko pośrednik jakim jest Spotify ledwo ciągnie. No ale przecież to nie ich pomysł i nie ich biznes. Przy tym wszystkim rosną też koszty obsługi biznesu (i to jak szybko). Jeśli powyższe dane są prawdziwe to... Spotify musi szybko coś wymyślić.

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Więcej na tematy:

StartupmuzykaSpotify