20

Dwa specjalne odcinki „Ucho Prezesa” tylko na ShowMax

Oryginalna produkcja ShowMax Polska - Ucho Prezesa - nadal w pierwszej kolejności pojawia się w serwisie VOD, a kilka dni później na YouTube, tam gdzie debiutowała. Taki scenariusz nie będzie jednak dwóch ostatnich epizodów tego sezonu, które obejrzymy tylko na ShowMaksie.

„Wyjątkowe” odcinki Ucho Prezesa

Informację tę potwierdziła w rozmowie Magdalena Marzec, Communications Manager w ShowMax. Taki obrót spraw nie jest oczywiście całkowitą niespodzianką – można było przewidzieć, że wcześniej czy później platforma w taki lub inny sposób spróbuje nakłonić widzów do rozpoczęcia subskrypcji. Dowiedziałem się również, że odcinki te będą „wyjątkowe”, co sugeruje, że nie tylko dostępność dla widzów ShowMaksa uczyni je specjalnymi. Szczegółów odnośnie fabuły niestety jeszcze nie zdradzono.

Umowny drugi sezon

Po zapowiadanej premierze ostatniego odcinka czekać nas będzie dłuższa przerwa w oczekiwaniu na drugi sezon. Ten powstanie, o czym byliśmy wielokrotnie zapewniani, także w dzisiejszej rozmowie. Najbardziej nurtuje mnie kwestia emisji – czy ShowMax pozostanie przy modelu cotygodniowym, a może zdecyduje się udostępnić wszystkie odcinki jednocześnie? Wiemy, że zobaczymy je po wakacjach i zachowana zostanie dotychczasowa numeracja, która ułatwia śledzenie nowych odcinków. ShowMax konsekwentnie realizuje plan produkcji oryginalnych, przzecież zaledwie kilka dni temu swoją premierę miał „Ksiądz” Wojciecha Smarzowskiego z Arkiem Jakubikiem w roli głównej.

Dotychczas najwięcej odsłon na YouTube wygenerował odcinek pierwszy – na tę chwilę dokładnie 8 081 600. Do czwartego odcinka statystyki nie spadają poniżej 7 milionów, a następne epizody utrzymują się na poziomie 3,6-4,6 mln odsłon. Czy i jak duży wpływ mają na to wcześniejsze premiery w ShowMax?